تجلیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان از دیارمیرزا

میرزاکوچک‌خان وار یاور توسعه استان گیلان باشید | نقش اساسی رسانه‌ها در توسعه کشور

کیوان محمدی با حضور در دفتر پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گفت: امیدوارم میرزاکوچک‌خان وار یاور توسعه استان گیلان باشید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان با حضور در دفتر پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از خبرنگاران این مجموعه خبری قدردانی کرد.

کیوان محمدی در ابتدای سخنان خود با اشاره به عنوان «دیارمیرزا» که برای این مجموعه خبری استفاده شده است، اظهار کرد: تا کنون یار و یاور گیلان بوده اید و امیدوارم میرزاکوچک‌خان وار در ادامه نیز یاور توسعه استان گیلان باشید.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه کشور رسانه‌ها نقش اساسی و عمده ای دارند، متذکر شد: از زمانی که رسانه به عنوان یک عنصر اجتماعی تاثیر گذار بوده است، گیلانیان در آن نقش عمده ای داشته اند و گیلان همیشه در حوزه رسانه جزو برترین های کشور بوده است اما هنوز به دوره مشروطه نزدیک نشده ایم زیرا در آن دوره مطبوعات باکیفیتی نظیر نسیم شمال منتشر می‌شد که جایگاه تاریخی ویژه ای دارند.

محمدی افزود: این نشان می دهند که مطبوعات می توانند نقش تاریخی نیز ایفا کنند و منعکس کننده بخشی از تاریخ باشند، خصوصا دیارمیرزا که یک نام تاریخی دارد و این نام، رسالت شما را نیز تعیین می کند.

محمدی جایگاه مطبوعات استان را  افتخار آمیز دانست و افزود: امیدوارم خبرنگاران استان همواره موفق باشند و در مسیر توسعه استان گام بردارند.

وی جایگاه خبرنگاران را نیز رفیع عنوان کرد و تصریح کرد: همانطور که می دانید فرهنگ الگوهای رفتار جمعی است و خبرنگاران نیز باید در تمامی زمینه های فرهنگی ورود نمایند.

گفتنی است در پایان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان از سینا هوشمند گورابی، سردبیر دیارمیرزا به نمایندگی از خبرنگاران این پایگاه خبری قدردانی کرد.

همچنین در این دیدار علیرضا محمدی مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان نیز حضور داشت و از زحمات دیارمیرزا در راستای توسعه استان گیلان قدردانی کرد.

Share