شهردار آستارا اظهار کرد:

مخالفان اجرای طرح گردشگری در تالاب استیل آستارا از رفتار خود پشیمان می‌شوند

شهردار آستارا با بیان اینکه شهرداری در اجرای طرح گردشگری و ایجاد پل چوبی روی تالاب استیل هیچ‌گاه از مواضع خود دست برنداشته و با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد، گفت: حامیان محیط‌زیست و مخالفان اجرای طرح گردشگری در تالاب استیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این رفتار خود پشمیان می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علی کوهی اظهار کرد: زیباسازی و بهسازی فضای سبز از جمله وظایف شهرداری‌ها بوده و شهرداری آستارا با رعایت کلیه جوانب زیست‌محیطی و اکولوژیکی داخل تالاب استیل عباس‌آباد تصمیم گرفته است این تالاب منحصربه‌فرد را ساماندهی کند.

شهردار آستارا فعالان محیط‌زیست را بزرگ‌ترین مانع برای پیشرفت و توسعه شهرستان دانست و تصریح کرد: اقدام فعالان محیط‌زیست در حمایت از تالاب استیل عباس‌آباد یک حرکت خودجوش بوده و هیچ‌گونه وجه قانونی ندارد.

وی با بیان اینکه در نشست‌های متعدد با فعالان محیط‌زیست از آن‌ها خواسته‌ایم که طرح‌های خود مبنی بر بهسازی و زیباسازی در تالاب استیل را جهت بررسی به کارشناسان شهرداری ارائه دهند، خاطرنشان کرد: رویه شهرداری در بهسازی و زیباسازی تالاب استیل عباس‌آباد از سر دل‌سوزی است.

کوهی با تأکید براینکه شهرداری آستارا خودسر به تالاب استیل عباس‌آباد ورود نکرده، بلکه نماینده عالی دولت در شهرستان ما را آنجا برده است، اظهار داشت: شهرداری در اجرای طرح گردشگری و ایجاد پل چوبی روی استیل هیچ‌گاه از مواضع خود دست برنداشته و با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

شهردار آستارا با اذعان براینکه حامیان محیط‌زیست و مخالفان اجرای طرح گردشگری در تالاب منحصربه‌فرد استیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این رفتار خود پشمیان می‌شوند، بیان کرد: پس از اجرای طرح گردشگری و ایجاد پل چوبی روی استیل عباس‌آباد همه از ثمرات آن در آینده بهره‌مند‌ می‌شوند.

Share