فرماندار ماسال

ضعف برق در فصل تابستان به مشکل همیشگی ماسال تبدیل شده است

محمود قاسم نژاد با اشاره به افزایش چشمگیر ساخت و سازها در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان، افزود: متاسفانه زیرساخت های برق شهرستان متناسب با این ساخت و سازها افزایش نیافته است و این امر موجب ایجاد ضعف در شبکه برق به ویژه در مناطق روستایی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست بررسی مشکلات برق مناطق شهری و روستایی شهرستان ماسال، صبح امروز با حضور قائم مقام و معاون بهره برداری شرکت توزیع برق گیلان، در دفتر کار فرماندار ماسال برگزار شد.

فرماندار ماسال در این نشست با تقدیر و تشکر از همکاری های شرکت برق در حل مشکلات برق شهرستان، اظهار داشت: در خصوص برق رسانی به روستای پنگاپشت در طول ۴ سال گذشته، بازدید های متعددی از سوی مسئولان کشوری و شهرستانی از جمله معاون محترم عمرانی استاندار و معاون امور جنگل های سازمان منابع طبیعی کشور از این روستا صورت گرفت، اما متاسفانه علی رغم این پی گیری ها و با وجود اینکه با موافقت ضمنی و کتبی منابع طبیعی، قسمت اعظمی از این پروژه اجرایی شده است، مجددا در روال جدید اداره منابع طبیعی، این پروژه با مشکل مواجه شده است.

محمود قاسم نژاد با اشاره به افزایش چشمگیر ساخت و سازها در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان، افزود: متاسفانه زیرساخت های برق شهرستان متناسب با این ساخت و سازها افزایش نیافته است و  این امر موجب ایجاد ضعف در شبکه برق به ویژه در مناطق روستایی می شود.

وی با بیان اینکه مشکل ضعف برق در فصل تابستان به مشکل تقریبا عمومی و همیشگی شهرستان تبدیل شده است، گفت: برای حل این مشکل  نیاز است در طرحی اساسی، نسبت به تقویت شبکه ی برق شهرستان اقدام شود.

فرماندار ماسال همچنین با تاکید بر لزوم تسهیل درارائه خدمات برق به روستائیان، خاطرنشان کرد: باید با کاهش هزینه های مربوطه، از مهاجرت روستائیان به شهر ممانعت شود.

قاسم نژاد در ادامه به تشریح مشکلات ضعف برق به تفکیک روستاهای شهرستان پرداخت و از مسئولان شرکت توزیع برق گیلان خواست: در جهت رفع مشکلات ضعف برق این روستاها مساعدت نمایند.

در ادامه این نشست میرنرگسی قائم مقام و بوستانی معاون بهره برداری شرکت برق گیلان به تشریح اقدامات و برنامه های شرکت برق در راستای رفع مشکلات پرداختند.

قابل ذکر است پس از این نشست اعضای این جلسه به اتفاق بخشدار شاندرمن و رئیس اداره منابع طبیعی از روند پروژه ی برق رسانی به روستای پنگا پشت  بازدید کردند.

Share