داداشی در واکنش به تبلیغ حیران توسط صداوسیمای اردبیل

صدا و سیمای گیلان منطقه گردشگری حیران آستارا را تبلیغ و معرفی کند

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: از صدا و سیمای استان گیلان انتظار داریم که ظرفیت‌های شهرستان آستارا از جمله منطقه گردشگری حیران و تله‌کابین را برای مردم ایران تبلیغ و معرفی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، ولی داداشی اظهار کرد: با توجه به اینکه نصف سرمایه‌گذاری تله‌کابین منطقه گردشگری حیران در استان اردبیل و در جنگل‌های فندق‌لوی نمین واقع شده به همین دلیل صدا و سیمای استان اردبیل اقدام به تبلیغ ظرفیت‌های خود کرده است.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی منطقه گردشگری حیران آستارا را به لحاظ گردشگری یکی از جاذبه‌های طبیعی کشور دانست و تصریح کرد: از صدا و سیمای استان گیلان انتظار داریم که ظرفیت‌های این شهرستان از جمله منطقه گردشگری حیران و تله‌کابین را برای مردم ایران تبلیغ و معرفی کند.

داداشی با اشاره به اینکه صدا و سیما به دلیل جذابیت‌های بالای بصری و توانایی قابل توجه در جلب مخاطب یکی از ابزارهای مهم در معرفی جاذبه‌های گردشگری است، خاطرنشان کرد: صدا و سیمای استان گیلان در شناساندن و معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان آستارا تاکنون ضعیف عمل کرده است.

وی جذب گردشگر را مستلزم هزینه و انجام تبلیغات دانست و افزود: آستارا با وجود جاذبه‌های گردشگری زیادی از جمله آبشار لاتون، تله‌کابین حیران، پارک جنگلی بی‌بی یانلو، تالاب استیل و آب گرم علی‌داشی در سایه تدبیر مسئولان استانی و شهرستانی می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل شود.

Share