سپیدرود همچنان در حسرت کسب امتیاز در لیگ برتر

شکست تلخ سپیدرود در لحظات آخر | هتریک ارتش سرخ گیلان در شکست

از هفته سوم هفدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته سوم هفدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

ایمان صادقی، هادی موسوی، احمد آهی، مهرداد جماعتی، حسین کعبی، توحید غلامی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، میعاد یزدانی (غلامرضا رضایی)، پویا نزهتی (محمد لطفی)، عماد میرجوان (محمد میری) در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

سپیدرود و گسترش در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که از دو بازی گذشته خود نتوانستند امتیازی کسب کند و باید تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز در این بازی می کردند.

ارتش سرخ گیلان تمام طول نیمه اول را برتر از حریف خود بود و توانست چندین موقعیت خوب را ایجاد کند که مهترین آن در دقایق ابتدایی بازی بود و ضربه سر عماد میرجوان به تیرک دروازه برخورد کرد اما در نیمه دوم سپیدرود عقب کشید و مالکیت توپ را به حریف تبریزی خود داد ولی آنها نیز برنامه ای برای گلزنی به سپیدرود نداشتند و نتوانست موقعیتی را بر روی دروازه این تیم ایجاد کنند.

در ادامه سپیدرود با چند شوت غافلگیر کننده قصد گلزنی به حریف را داشت اما این کار نیز نتیجه‌ای درپی نداشت.

گسترش فولاد تبریز که به دلیل حضور آندرانیک تیموریان در این تیم چشم به ضربات آزاد و ایستگاهی داشت اما نتوانست از این راه خطری بر روی دروازه سپیدرود ایجاد کند تا اینکه در آخرین لحظات بازی روی یک پرتات اوت بلند توسط تیموریان و آشفتگی و سردرگمی بازیکنان سپیدرود به گل رسید تا همچنان حسرت کسب امتیاز در لیگ برتر بر دل هواداران پرشور رشتی باقی بماند.

Share