شکایت بازیگر مشهور از پدرش به خاطر آدم‌ربایی

بازیگر معروف طنز گفت: چهار سال پیش ۸۵ سکه طلا را به جای بدهکاری پدرم به او قرض دادم. اما وقتی ازدواج کردم و از پدرم خواستم که طلبم را پس دهد او و دایی‌ام نقشه کشیدند و مرا به زور سوار خودرو کردند و به کمپ ترک اعتیاد بردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایران، پدر بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که با همدستی برادر همسرش سناریوی ربودن مرد هنرپیشه را طراحی واجرا کرده بودند صبح دیروز به اتهام آدم‌ربایی در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران پای‌میز محاکمه ایستادند.

پدر شاکی در بازجویی‌ها گفته بود: «پسرم اعتیاد داشت برای همین با برادر زنم او را سوار خودرو کردیم تا به کمپ ترک اعتیاد ببریم. اما…»

بازیگر معروف طنز در جلسه رسیدگی به پرونده که به ریاست قاضی اصغرزاده و با حضور قاضی توکلی- مستشار دادگاه- برگزار شد به‌عنوان شاکی پای میز محاکمه گفت: «چهار سال پیش ۸۵ سکه طلا را به جای بدهکاری پدرم به او قرض دادم. اما وقتی ازدواج کردم و از پدرم خواستم که طلبم را پس دهد او و دایی‌ام نقشه کشیدند و مرا به زور سوار خودرو کردند و به کمپ ترک اعتیاد بردند. اما چند روز بعد من از کمپ بیرون آمدم و از آنها به اتهام آدم‌ربایی شکایت کردم. حالا از شما می‌خواهم که به شکایتم رسیدگی کنید. سپس پدر مرد بازیگر پای میز محاکمه ایستاد و به‌عنوان متهم ردیف اول در دفاع از خود گفت: «پسرم اعتیاد داشت و من و برادر زنم به درخواست مادرش او را در کمپ بستری کردیم. به همین خاطر موضوع آدم ربایی مطرح نبوده و او به‌خاطر مشکلات خانوادگی ما را گرفتار کرده است.»دایی متهم نیز در دفاع از خود همین موضوع را مطرح کرد.
اما مادر مرد بازیگر وقتی در جایگاه ایستاد گفت: «شوهرم دروغ می‌گوید. پسرم اعتیاد ندارد بلکه این خود شوهرم است که به‌خاطر مصرف مواد مخدر توهم زده است. آنها پسرم را ربوده بودند.»پس از پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و قرار است بزودی حکم‌شان را صادر کنند.

Share