نایب‌رئیس سابق مجلس با حضور در اربعین شهید عشوری در رودسر

سرویس‌های اطلاعاتی اروپا دست نیاز به‌سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) دراز کرده‌اند

ابوترابی فرد بابیان اینکه شهدا و دستگاه‌های امنیتی ایران نماد اقتدار کشور در منطقه و جهان هستند گفت: نظام سیاسی، رهبری و مدیریت نقش اساسی را در اقتدار حیات و هویت ملت‌ها ایفا می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد عصر امروز در مراسم اربعین شهید حسن عشوری نخستین شهید مدافع امنیت کشور در گلزار مطهر شهدای امامزادگان ماچیان بخش کلاچای با اشاره به فرمایش  امام رضا (ع) که اگر تاریخ بشر را ورق برنیم هیچ ملتی را نمی‌یابیم که از حیات اجتماعی سیاسی بهره ببرد بدون اینکه نظام سیاسی بدون رهبری صالح و مدیریت مقتدر باشد، اظهار کرد: نظام سیاسی، رهبری و مدیریت نقش اساسی را در اقتدار حیات و هویت ملت‌ها ایفا می‌کند.

وی با اشاره به سیره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس گفت: خواهران چادر مشکی و پاک‌دامنی شما، عفت شما حکایت از وفاداری شما به راه شهدا و شهدایی مانند حسن عشوری دارید.

نایب‌رئیس سابق مجلس شورای اسلامی افزود: اقامه نماز، حفظ آداب و سنن پیامبر اسلام را مدیون نظام کارآمد و مقتدر بوده و دنیای ما مرهون چنین نظام سیاسی با رهبری صالح است وگرنه دنیای ما درخطر خواهد بود.

ابوترابی با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) درباره نظام سیاسی گفت: خدای حکیم برای شکل‌گیری یک نظام سیاسی مقتدر در راستای تأمین منافع مردم و اسلام دستورالعمل دارد و انسان باید امام زمانش را بشناسد.

نایب‌رئیس سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان سیا، موساد و سایر سازمان اطلاعاتی جاسوسی دنیا دست‌به‌دست هم دادند تا مذاهب اسلامی و ملت‌های اسلامی را رودرروی هم قرار دهند تا امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه تأمین شود.

وی با اشاره به جنایات استکبار در منطقه افزود: برای اینکه امنیت رژیم صهیونیستی تأمین شود، باید ملت مسلمان و عرب سرکوب‌شده و برادران حزب‌الله لبنان به‌عنوان نماد اقتدار در لبنان، ملت سوریه و برادران سنی و شیعی عراق همدیگر را قتل‌عام کنند.

ابوترابی با اشاره به حضور برادران اهل شیعه و سنت در ایران اسلامی گفت: آحاد برادران اهل سنت و شیعه با بالاترین امنیت، دوستی و صمیمیت در کنار یکدیگر در حال زندگی هستند و این شد که امروز مردم رودسر باافتخار پذیرای مهمانان اهل سنت از استان سیستان و بلوچستان در مراسم شهید حین عشوری هستند.

وی بابیان اینکه در مجلس شورای اسلامی از همه مذاهب و ادیان نماینده برای مدیریت کشور داریم اظهار کرد: دلیل آرامش حاکم بر کشور مدیریت دیروز توسط امام (ره) و امروز خلف صالح او حضرت خامنه‌ای است و کشوری که با رهبری صالح مدیریت شود یکپارچگی بوده و اقتدار ملت را خواهیم دید.

نایب‌رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه ملتی نمی‌تواند پایدار باشد مگر اینکه دارای نظام سیاسی مقتدر و رهبری صالح باشد افزود: در قرار داد ترکمن‌چای درحالی‌که مردم گیلان و آذربایجان حضور داشتند بدون داشتن رهبری صالح و نظام سیاسی مقتدر ۵۰ درصد از جغرافیای ایران در دوران قاجار و پهلوی  تجزیه شد.

وی به دوران هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران اشاره کرد و افزود: ملت ایران نه‌تنها مقابل صدام بلکه سلاح‌های پیشرفته قدرت‌های جهان ایستادگی کردند و رزمندگان ما هشت سال جنگیدند و اجازه ندادند یک سانتی‌متر از خاک پاک ایران مقتدر زیر چکمه‌های مزدوران آمریکایی بماند چون ایران ملتی وفادار دارای رهبری صالح و مقتدر است.

ابوترابی شهدا و دستگاه‌های امنیتی ایران را نماد اقتدار کشور در منطقه و جهان خواند و گفت: امروز سرویس‌های اطلاعاتی اروپا دست نیاز به‌سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) که شهید حسن عشوری از خانواده آن‌هاست دراز کردند تا برای امنیت اروپا از تجارب ما استفاده کنند این ملت با نردبان دفاع مقدس، ارتش و سپاه پاسداران مقتدر،  نظام سیاسی مبتنی بر آموزه‌های دینی و اسلامی و رهبری صالح موجب عزت و افتخار ملت ایران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز تحریک نظامی به‌عنوان استراتژی آمریکایی برای نظام سیاسی مقتدر ملت ایران تلقی نمی‌شود افزود: اقتدار دفاعی ایران در منطقه بالاتر از آمریکاست و به‌گونه‌ای است که خاورمیانه را فتح کرده و ایران به قدرت برتر منطقه تبدیل‌شده است.

ابوترابی استراتژی امروز آمریکا را فشارهای روانی و اقتصادی خواند و افزود: مسائل امنیتی، جاسوسی، رسانه‌ای، تبلیغاتی و تهاجم فرهنگی از دیگر راهبردهای آمریکاست که موجب اقتدار علمی،  مدیریتی، انسجام، وحدت و هماهنگی جریان‌های سیاسی در کشور شده است.

وی بابیان اینکه منطقه غربی پاکستان را محل شکل‌گیری قدرت‌های نامشروع برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی است اظهار کرد: متأسفانه برخی از سیاستمداران منطقه با چراغ سبزی از مزدوران حمایت می‌کنند و با حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای خدوم و مبارز امنیتی تاکنون نتوانسته‌اند منطقه سیستان و بلوچستان ما را ناامن کنند و سبب شده تا زاهدان نماد امنیت باشد.

نایب‌رئیس سابق مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه چهار دهه از تولد انقلاب و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد، تصریح کرد: انقلاب نوجوانی است که ۱۰ سال اول در برابر جنگ نابرابر ایستادگی کرد و در طول سه دهه دیگر با انواع تهدیدها، دشمنی‌ها، تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و نظامی روبه‌رو بود و از این فراز و نشیب هل عبور کرده و امروز به‌عنوان یک قدرت بزرگ دفاعی و امنیتی برای مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم در منطقه شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما باید با وحدت و یکپارچگی این راه را تا دست‌یابی به قدرت اقتصادی منطقه ادامه دهیم، افزود: همه دستگاه‌ها و مسئولان به رهبری مقام معظم رهبری باروحیه با تسلط و انقلابی، جسور و پرقدرت در مقابل زیاده‌خواهی‌های ترامپ و دولت وقت آمریکا بایستیم تا خون شهدایی مانند شهید امنیت شهید عشوری و شهید ابراهیم پور شهید مدافع حرم و دیگر شهدای ما به هدر نرود.

Share