سخنگوی شورای شهر رشت مطرح کرد:

زمان آغاز فعالیت شورای پنجم رشت هنوز ابلاغ نشده است

سخنگوی شورای شهر رشت گفت: هیچ ابلاغی تاکنون برای آغاز فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت صادر نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، فاطمه شیرزاد در رشت اظهار داشت: حکم اتمام فرآیند اجرایی پایان کار چهارمین دوره شورای شهر رشت و آغاز فعالیت شورای پنجم هنوز به شورا ابلاغ نشده است.

سخنگوی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه مجلس تصویب کرده بود دوره فعالیت شوراهای شهر و روستا ۴ ساله باشد افزود: بعد از طرح این موضوع توسط مجلس، شورای نگهبان با این لایحه مخالفت کرد و در پی مخالفت شورای نگهبان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، لایحه را اصلاح کردند.

شیرزاد خاطرنشان کرد: در صورت ابلاغ حکم از سوی وزارت کشور، شورای چهارم این آمادگی را دارد که این شورا به شورای پنجم تحویل دهد اما تاکنون هیچ ابلاغی در خصوص شروع به‌کار شورای پنجم صادر نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت بیان داشت: جلسه آینده شورای شهر رشت روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه به‌صورت علنی برگزار می‌شود و اگر تا آن زمان ابلاغیه اتمام کار شورای چهارم صادر شود شورای چهارم مصوبه‌ای در آن جلسه نخواهد داشت.

شیرزاد با تاکید بر اینکه هنوز زمان دقیقی برای شروع کار شورای پنجم اعلام نشده است اظهار داشت: در این زمینه هنوز ابلاغی انجام نشده و هر زمان حکم ابلاغ و مسیر قانونی طی شود فعالیت شورای چهارم نیز به پایان می‌رسد.

Share