معارفه مدیرعامل جدید در جلسه روز جمعه؛

رضاییان از مدیرعاملی ملوان کناره‌گیری کرد | مدیرعامل جدید ملوان را بشناسید

مسعود رضاییان که دو فصل گذشته به سمت مدیرعاملی ملوان بندر انزلی انتخاب شده بود امروز از پست خود کناره گیری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، مدیرعامل سابق تیم فولاد خوزستان که دو سال پیش به سمت مدیرعاملی ملوان بندرانزلی برگزیده شده بود پس از پیروزی این تیم در اولین دیدار لیگ دسته اول از سمت خود کنار رفت تا مدیرعامل دیگری جایگزین وی شود.

مسعود رضاییان که به همراه ملوانی ها در هفته های پایانی فصل گذشته از صعود به لیگ برتر بازمانده بود پیش از رقابت های این فصل سعی در تقویت تیم برای حضور موفق در لیگ دسته اول داشت و در نهایت موفق شد با تغییر کادر فنی و اضافه کردن بازیکنان جدید آغاز خوبی در لیگ دسته اول داشته باشد.

در این باره گفته می شود رضاییان با حضور در محل باشگاه با کارمندان خداحافظی کرده و همین اتفاق منشا اصلی خبر جدایی اوست.

آخرین اخبار از انزلی حکایت از آن دارد که در جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان که روز جمعه برگزار می شود تودیع و معارفه نیز برگزار می شود و مدیرعامل جدید این تیم معرفی می گردد.

مدیرعامل جدید ملوان را بشناسید

س از جدایی مسعود رضاییان از مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی، هیات مدیره این باشگاه روز جمعه جلسه خود را برگزار خواهد کرد، جلسه ای که در آن ضمن تودیع مسعود رضاییان، مدیریت جدید این باشگاه نیز معرفی خواهد شد.

طبق اخباری که از انزلی به گوش می رسد، مدیریت جدید باشگاه ملوان نیز انتخاب شده است تا در جلسه روز جمعه به طور رسمی معرفی شود. مهران نصیری، فرد مورد نظر هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی است که به زودی به عنوان سرپرست باشگاه منصوب خواهد شد.

دکتر مهران نصیری، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد انزلی است که به عنوان مربی و مدرس در آکادمی باشگاه ملوان و به عنوان استعدادیاب هیات فوتبال استان گیلان نیز به فعالیت می پردازد. او علاوه بر تدریس در دانشگاه، به عنوان پژوهشگر حوزه تربیت بدنی و ورزش به فعالیت می پردازد.

صبح امروز و پس از پیروزی ملوانان در اولین دیدار لیگ دسته اول، مسعود رضاییان با خداحافظی از کارمندان باشگاه و پس از دو فصل فعالیت در جمع بندرنشینان، جدایی خود از مدیریت باشگاه ملوان بندرانزلی را رسمی کرد.

Share