حسن معجونی خبر داد

رشت صاحب سالن خصوصی تئاتر می‌شود | افتتاح «هامون» از نیمه مرداد

سرپرست گروه تئاتر «لیو» اعلام کرد که از ۱۴ مردادماه در شهر رشت سالن خصوصی تئاتر «هامون» با مدیریت هنری این گروه تئاتری، افتتاح و راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، حسن معجونی سرپرست گروه تئاتر «لیو» و از بازیگران و کارگردان های تئاتر ایران درباره ایجاد ظرفیتی جدید در عرصه سالن های خصوصی تئاتر گفت: با مشورتی که با امین رضامند که در شهر تهران نیز سالن خصوصی تئاتر راه اندازی کرده بود، سالن هلال احمر شهر رشت را که بی استفاده مانده بود تحویل گرفتیم و برای تئاتر تجهیز شد.

وی ادامه داد: این سالن تئاتر با نام «هامون» دارای ظرفیت ۲۶۰ نفر است که با ریاست امین رضامند و مدیریت هنری گروه تئاتر «لیو» فعال خواهد شد.

معجونی درباره زمان و نحوه افتتاح سالن خصوصی تئاتر «هامون» در شهر رشت، گفت: قرار است این سالن تئاتر روز ۱۴ مردادماه و با اجرای نمایش «خرس و خواستگاری» که پیش از این به زبان گیلکی تولید و در شهر رشت اجرا شده بود، افتتاح شود.

سرپرست گروه تئاتر «لیو» در پایان اظهار کرد: قرار است سالن تئاتر «هامون» بر مبنای ۵۰ درصد آثار بومی و ۵۰ درصد آثار غیر بومی فعالیت کند. در بخش ۵۰ درصد کارهای غیر بومی آثار خوبی که در تهران تولید و اجرا می شوند انتخاب کرده و برای اجرا در سالن «هامون» دعوت خواهیم کرد.

Share