صبح امروز؛

رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رضوانشهر معرفی شد

با حضور توکلی، معاون مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان و هیئت همراه در فرمانداری سید محمد جعفر گل محمدی به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رضوانشهر معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز با حضور توکلی، معاون مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان و هیئت همراه در فرمانداری سید محمد جعفر گل محمدی به عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رضوانشهر معرفی و از زحمات یارمحمد میکائیلی رئیس پیشین این اداره قدردانی به عمل آمد.

حسنی پور فرماندار رضوانشهر در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با اشاره به وظایف و رسالت این نهاد در راستای حفظ منابع طبیعی گفت: سرمایه های طبیعی، بزرگترین و مطمئن ترین تکیه‌گاه برای توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع بشری به حساب می آیند لذا خدمت در عرصه صیانت از منابع طبیعی، حساسیت و ظرافتی دارد که مسئولیت را سخت تر می کند.

وی در ادامه از زحمات میکائیلی رئیس پیشین تقدیر و برای گل محمدی رئیس جدید منابع طبیعی شهرستان آرزوی موفقیت کرد و همدلی و تعامل با پرسنل و مسئولین در جهت پیشبرد اهداف شهرستان را خواستار شد.

از سوابق کاری آقای گل محمدی؛ ناظر طرح های منابع طبیعی شهرستان ماسال و شاندرمن و اسالم تالش می باشد.

*شهرستان رضوانشهر دارای حدود ۷۰ هزار هکتار عرصه طبیعی است که ۵۵ هزار هکتار آن جنگل و مابقی آن عرصه های مرتعی است.

Share