با حضور جمعی از مسوولین؛

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انزلی معارفه شد

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر انزلی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان و جمعی از مسئولان شهرستانی معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر انزلی با حضور مومنی زاده فرماندار شهرستان بندر انزلی، حجت الاسلام جمال یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه و جمعی از مسئولان انزلی صبح روز دوشنبه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان معارفه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در این مراسم با اشاره به روز جهانی مساجد، اظهار کرد: در سال ۴۸ در حادثه ای تلخ بخشی از مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها به آتش کشیده و در سی و یکمین کنفرانس کشورهای اسلامی در ایران به پیشنهاد جمهوری اسلامی این روز به عنوان روز جهانی مساجد درنظر گرفته شد.

حجت الاسلام جمال یاری با اشاره به اینکه ایجاد تغییرات در یک پست مدیریتی تنها برای انتقال تجربیات و استقرار افکار و دیدگاه جدید صورت می گیرد، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد فرهنگی و از یادگاری های با ارزش امام خمینی (ره) بعداز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی فعالیت های این سازمان در حوزه های فرهنگی را برشمرد و گفت: فرهنگ آن بخش از آدابی است که با همگان پیوند داشته و تفکیک ناشدنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فرهنگ هر ملتی معرف هویت و شخصیت یک ملت است، خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ ها در معرفی پیروان خود نقش اساسی داشته که می توان به فرهنگ عاشورایی که فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت اشاره کرد.

وی با اشاره به فرهنگ دینی در نظام مقدس اسلامی، تصریح کرد: به مجموعه نیازهای عاطفی، اجتماعی و اخلاقی به فرهنگ دینی گفته می شود که باید در حفظ و اشاعه این فرهنگ کوشا باشیم.

حجت الاسلام یاری با اشاره به توانمندی و ظرفیت و پتانسیل شهرستان بندرانزلی، اظهار کرد: آنچه که باید هویت شهروندان و این شهرستان را نشان دهد در قالب فرهنگ و آموزش های دینی باید به آن توجه شود.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان انزلی نیز با تأکید برحفظ و حراست از فرهنگ دینی و اسلامی، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی در حفظ و حراست از این فرهنگ نقش تعیین کننده ای ایفا می کند.

میرشمس مومنی زاده خاطرنشان کرد: انتظار داریم با توجه به سابقه فرهنگی شهرستان این سازمان بتواند اشاعه کننده فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی شود.

وی با تأکید براجرای برنامه های فرهنگی با محتوای اسلامی و ایرانی، گفت: توجه به نسل جوان و اینکه شهرستان یک شهرستان گردشگرپذیر بوده بسیار حائز اهمیت است.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های «حجت الاسلام کریم عاشوری» رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی انزلی تقدیر و حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

Share