رییس دانشگاه پیام نور گیلان با حضور در دفتر دیارمیرزا مطرح کرد:

دیارمیرزا رسانه‌ای وزین و حرفه‌ای است

رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان با بیان اینکه علاقه‌مند به بقا و ارتقاء مجموعه دیارمیرزا هستیم، تصریح کرد: یکی از سایت هایی که بنده به دانشجویان خود برای اطلاع دقیق از خبرهای استان گیلان معرفی می کنم، سایت دیارمیرزا است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر سعید صادقی رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان با حضور در دفتر دیارمیرزا از عملکرد این رسانه قدردانی کرد.

صادقی که به مناسبت روز خبرنگار در دیارمیرزا حضور پیدا کرده بود با بیان اینکه دیارمیرزا سایتی وزین، با قدمت و دارای جایگاه خوب در استان است، گفت: نام این سایت بسیار زیبا و مناسب است.

وی گفت: دیارمیرزا وزینی، سنگینی و وجاهت خود را به عنوان سایت اطلاع رسانی دقیق به دور از حواشی، هوچی گری و غوغاسالاری حفظ کرده است و جزو سایت های پرمخاطب است که بخش عمده‌ای از گیلانی ها به آن علاقه دارند.

صادقی همچنین ادامه داد: دیارمیرزا بسیار خوب توانسته است خود را بین سایت های دیگر نشان بدهد و این موضوع به اهداف و نیات مجموعه افرادی است برمیگردد که در این سایت کار می کنند.

وی دیارمیرزا را پل ارتباطی بین مردم و مسوولین دانست و افزود: این رسانه همیشه جنبه حرفه‌ای خبر را رعایت کرده است که بنده این موضوع را به شما تبریک می گویم.

رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان با بیان اینکه علاقه‌مند به بقا و ارتقاء مجموعه دیارمیرزا هستیم، تصریح کرد: یکی از سایت هایی که بنده به دانشجویان خود برای اطلاع دقیق از خبرهای استان گیلان توصیه می کنم، رسانه دیارمیرزا است.

صادقی ایجاد حسن اعتماد بین مردم را یکی از ویژگی اصلی دیارمیرزا دانست و افزود: سایت ها همچنان به عنوان پربیننده ترین و مناسب ترین رسانه در بین مردم شناخته می شوند و می تواند پل ارتباطی بین مردم و مسوولین می باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد شاهد افزایش تعامل بین دانشگاه پیام نور گیلان با این رسانه خبری باشیم.

گفتنی است صبح امروز (یکشنبه) رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان به همراه معاون، رییس حراست و مسوول روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار در دفتر دیارمیرزا حضور یافتند.

Share