مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان

درب‌های عضدی همزمان با آغاز بلیط فروشی، به روی تماشاگران گشوده می‌شود

بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد از مسابقات هفته دوم لیگ برتر، در ورزشگاه شهید عضدی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا وهابی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان داشت: طی جلسه ای که با حضور نمایندگان دو تیم سپیدرود و سیاه جامگان و همچنین مسئولان امنیتی گیلان و نمایندگان این بازی برگزار شد، تصمیم گرفته شد که این مسابقه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شود.
وی بیان کرد: مسئولان پس از بازدید از نورافکن های ورزشگاه و همچنین سایر موارد، این تصمیم را اتخاذ کردند که مسابقه مذکور در ورزشگاه شهید عضدی انجام شود.
وی ادامه داد: البته به دلیل مرمت سکوهای روبروی جایگاه ، بلیط فروشی این مسابقه کمتر انجام می شود و از طرفداران سپیدرود تقاضا داریم که پس از پر شدن گنجایش ورزشگاه ، از منزل شاهد تماشای مستقیم این بازی باشند.
بلیط فروشی بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد از ساعت ۱۷ امروز آغاز می شود و درب های ورزشگاه نیز همزمان با آغاز بلیط فروشی ، به روی تماشاگران گشوده می شود.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد ، از ساعت ۲۱ امشب (پنجشنبه) در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به مصاف هم خواهند رفت که این، اولین دیدار خانگی سپیدرود رشت در لیگ برتر محسوب می شود.

Share