عصر امروز صورت گرفت:

داماش گیلان ۴-۱ سولدوز نقده | صعود داماش به مرحله یک شانزدهم جام حذفی

داماش گیلان با پیروزی برابر حریف خود به مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت های جام حذفی صعود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از وارش اسپرت، در چهارچوب دور دوم از سری رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۸ امروز و در حالی که به دلیل محرومیت هوادارانش در استادیوم خالی از تماشاگر عضدی میزبان سولدوز نقده آذربایجان غربی بود، در نهایت توانست با نتیجه چهار بر یک برابر این تیم به پیروزی دست یابد.

گل های داماش گیلان در این بازی را سعید مرتضوی در دقیقه ۵، محمد طالبی ۹۰ (پنالتی)، میلاد پورصف شکن در دقایق ۶۶ (پنالتی) و ۷۸ به ثمر رساندند و صابر حقی نیز در دقیقه ۴۳ از روی نقطه پنالتی، تک گل سولدوز را وارد دروازه داماش کرد.

داماش گیلان با کسب این پیروزی به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور صعود کرد. تیم های لیگ برتری از این مرحله وارد مسابقات می شوند و با توجه به شکل جدید برگزاری بازی ها، هر مرحله به طور جداگانه قرعه کشی خواهد شد.

مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ شهریورماه برگزار خواهد شد.

مسلم حق شناس، کنعان طاهرنژاد، مهرداد علیزاده، هادی سهرابی (محمد طالبی ۶۷)، آزاد جعفرزاده، میلاد پور محسن، محمد همرنگ، میثم میرپسندیده (سید محمد اسلامی ۷۶)، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن و سعید مرتضوی (مصطفی آقاجانی ۸۰) در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

 شرح گل

*دقیقه۵:پاس هادی سهرابی در شلوغی محوطه جریمه با ضربه دقیق سعید مرتضوی گل اول داماش گیلان را به همراه داشت.

*دقیقه۴۱:صابر حقی کاپیتان تیم فوتبال سولدوز ضربه پنالتی را در خلاف جهت حرکت دروازه بان به گل اول سولدوز تبدیل کرد

*دقیقه۶۷:ضربه پنالتی را میلاد پورصف شکن به گل دوم تیم فوتبال داماش تبدیل کرد

*دقیقه۸۰:روی یک کار ترکیبی میلاد پورصف شکن موفق شد با ضربه ای دقیق از درون محوطه جریمه گل سوم داماش را وارد دروازه سولدوز کند

دقیقه ۹۰+۱:گل چهارم داماش از روی نقطه پنالتی این بار توسط محمد طالبی به ثمر رسید

حواشی

*به دلیل محرومیت باشگاه داماش گیلان از حضور هواداران این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

*تعدادی از بازیکنانداماش قبل از آغاز بازی با حمیدی سرمربی گیلانی سولدوز به خوش و بش پرداختند.

*در حالی که در دقیقه ۷۰ مسابقه یکی از بازیکنان سولدوز روی زمین افتاده بود سرمربی داماش در حرکتی جالب از بازیکنان تیمش خواست تا زمانی که بازیکن سولدوز از زمین بلند نشده با یکدیگر پاسکاری کنند.

Share