در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

داداشی: برنامه‌های بطحایی مدون و قابل اجرا است

نماینده مجلس دهم با تأکید بر وجود انسجام در برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش باید کیفیت محور باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، ولی داداشی در نشست علنی عصر امروز (سه شنبه، ۲۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کابینه دولت دوازدهم، در موافقت با محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: مهم ترین رکن جامعه ما آموزش و پرورش است، متولی تعلیم و تربیت و فرهنگ سازی در جامعه ما وزارت آموزش و پرورش است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای وزارتخانه آموزش و پرورش مقوله تخصص و تعهد لازم و ضروری است، افزود: تعهد وزیر پیشنهادی آموزش نیاز به گفتن ندارد و در خصوص تخصص نیز باید اشاره کرد که تحصیلات وی در زمینه آموزش و پرورش است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش نیازمند تحولات محیطی است که این موضوع در برنامه های پیشنهادی بطحایی وجود دارد، بنابراین از مخالفان تقاضا دارم به برنامه های وزیر توجه کنند.

داداشی با بیان اینکه اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش نیاز امروز جامعه است، گفت: ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش و ارتقاء سطح معیشت معلمان بسیار مهم و قابل اهمیت است زیرا معلمان در حال حاضر در شرایط نامناسب اقتصادی هستند و خوشبختانه وزیر پیشنهادی با برنامه وارد میدان شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تأکید بر اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برنامه مدون و قابل قبولی برای اداره این وزارتخانه دارد، افزود: جذب نیروی انسانی نیز در آموزش و پرورش مهم است، همچنین تأمین منابع مالی برای ارتقاء کیفیت آموزش بسیار ضروری است، هرچند که در حال حاضر آموزش و پرورش کیفیت محور نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه رویکرد برنامه های وزیر پیشنهادی تمرکز بر اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و توسعه عدالت آموزشی است، تصریح کرد: ارتقاء کیفیت تعلیم و تربیت و توسعه فناوری اطلاعات از ضروریات این وزارتخانه می باشد.

Share