مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان:

جشنواره و نمایشگاه مطبوعات در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اشاره به نشست هیات مدیره خانه مطبوعات با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بیان کرد: خوشبختانه ایشان با پیشنهاد خانه مطبوعات در خصوص میزبانی از جشنواره و نمایشگاه مطبوعات موافقت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، کریم خورسندی با اشاره به برگزاری مجمع فوق العاده خانه مطبوعات در تاریخ ۱۱ اسفند ۹۵ و موافقت اعضای حاضر در جلسه با تغییرات اساسنامه خانه مطبوعات و ارایه آن به ثبت، گفت: این تغییرات ثبت گردیده و روال کارهای خانه با استناد به مفاد اساسنامه مذبور انجام خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان افزود: از این پس شرکت در انتخابات و کاندیداتوری در انتخابات خانه مطبوعات و رای دادن به کاندیدا ها فقط از طریق سامانه خانه مطبوعات ایران و به صورت الکترونیک انجام می شود لذا خواهشمند است اعضای محترم هرچه سریع تر به سایت مراجعه و با ثبت نام، مدارک لازم را در آنجا بارگذاری کنند تا کارت کشوری و یکسان خانه های مطبوعات ایران برایشان صادر شود.

وی اضافه کرد: با توجه به انتخابات الکترونیک خانه های مطبوعات سراسر کشور در ۱۰ خرداد امسال(گیلان و چند استان به دلیل برگزاری انتخاب در سال ۹۵ انتخابات نداشتند) احتمالا گیلان در پاییز امسال انتخابات پیش از موعد خواهد داشت؛ بر همین اساس باید مقدمات کار در استان را فراهم کنیم که اولین گام ثبت نام در سایت خواهد بود.

این مسئول فرهنگی با اشاره به فرصت ایجاد شده اظهار کرد: خواهشمندم فرصت را از دست ندهید، چون معاونت مطبوعاتی برای خانه های مطبوعات برنامه های خوبی تدارک دیده و حتی قرار است منابع مالی خوبی برای حمایت از اصحاب رسانه به خانه های مطبوعات تزریق شود.

خورسندی با اشاره به نشست هیات مدیره خانه مطبوعات با مهندس مسرور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بیان کرد: خوشبختانه ایشان با پیشنهاد خانه مطبوعات در خصوص میزبانی از جشنواره و نمایشگاه مطبوعات موافقت کردند و با هماهنگی ارشاد، خانه مطبوعات و منطقه آزاد انزلی این جشنواره و نمایشگاه که برای اولین بار در سطح کشور به میزبانی منطقه آزاد و احتمالا در اواسط پاییز برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان یادآور شد: تمام سعی ما در هیات مدیره برگزاری هرچه بهتر مراسم روز خبرنگار است و قصد داریم از همه اصحاب رسانه و همه طیف ها در مراسم روز خبرنگار در جای جای استان تقدیر شود.

Share