سهیل حق‌شناس:

تیم رفته رفته در لیگ‌برتر جا می‌افتد | هواداران انرژی منفی ندهند

حق شناس گفت: باتوجه به بازی‌ای که مقابل سیاه‌جامگان داشتیم، فکر می کنم تیم رفته رفته در لیگ‌برتر جا می‌افتد. تیم ما مشکلات زیادی دارد اما در نتیجه‌گیری فقط تیم دخیل نیست بلکه حمایت هواداران هم در نتیجه‌گیری ما تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، سهیل حق‌شناس زننده تک مسابقه سپیدرود ـ سیاه‌جامگان علت شکست تیمش در دو بازی گذشته گفت: باخت در بازی اول با شکستی که مقابل سیاه‌جامگان کسب کردیم متفاوت است. ما مقابل نفت اسیر عدم شناخت لیست حریف و اتفاقات پیش از بازی آنها شدیم، بعد هم چون یک ـ صفر بازی را پیروز شدیم فکر می‌کردیم از پیش برنده هستیم و اجازه دادیم حریف ما را شکست دهد. ما از آن بازی درس‌های زیادی کسب کردیم ولی نتوانستیم آن درس‌ها را در این بازی پیاده کنیم.

وی در ادامه افزود: البته بازی مقابل سیاه‌جامگان با دیدار هفته قبل‌مان متفاوت است آنها به منظور کسب یک امتیاز و تساوی به رشت آمده بودند و بیشتر از یکی، دو موقعیت خطرناک روی دروازه کار خاصی انجام ندادند و موقعیت‌های دیگر آنها همه به تیرک دروازه برخورد می‌کرد. مشخص بود که آنها به نتیجه تساوی رضایت دارند و نمی‌خواهند بیشتر از آن به خودشان فشار بیاورند اما خوش‌شانس بودند و روی غافلگیری به ما گل زدند.

او اضافه کرد: باتوجه به بازی‌ای که مقابل سیاه‌جامگان داشتیم، فکر می کنم تیم رفته رفته در لیگ‌برتر جا می‌افتد. تیم ما مشکلات زیادی دارد اما در نتیجه‌گیری فقط تیم دخیل نیست بلکه حمایت هواداران هم در نتیجه‌گیری ما تاثیرگذار خواهد بود. خواهش مجموعه سپیدرود از این هواداران پرشور این است که انرژی منفی به تیم وارد نکنند. موج منفی خیلی بد است و تیم را ناامید می کنند. تیم سپیدرود تازه به لیگ‌برتر آمده و بچه ها تجربه لازم را ندارد هنوز ترکیبی که باید در این رقابت‌ها مصاف دهد دست نیامده هواداران باید صبوری کنند و  تمام امیدهای ما را از بین نبرند. خواهشا هواداران صبوری کنند تا ما نتایج بهتری را کسب کنیم که مطمئنا همین‌طور خواهد شد.

مهاجم سپیدرود در پاسخ به سوالی که باوجود جذب بازیکنان موثر و خوب چطور نمی‌توانند نتیجه بگیرند می‌گوید: درست است بازیکنانی که به سپیدرود آمدند جز بازیکنان خوب هستند اما می‌توانستیم بهتر از این بازیکن جذب کنیم ما با بضاعتی که داشتیم در فصل نقل و انتقالات بازیکن گرفتیم، بازیکن حرفه‌ای مطمئنا پول خوب می‌خواهند که این از توان سپیدرود خارج است. وقتی چنین شرایطی در تیم حاکم است پس توقعات نباید بیشتر از انتظار شود و باید اجازه دهند تیم به آرامش دست پیدا کند و با همین شرایط اوضاع را سروسامان دهد.

Share