نماینده مردم شهرستان رشت:

تمام تلاش ما در جهت توسعه استان و ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری می باشد

جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : صنایع کوچک عامل جذب ، اشتغال و آموزش نیروی کار ماهر هستند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی باحضور در شرکت شهرک های صنعتی استان با مدیرعامل ، معاونین و مدیران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت صنایع کوچک بیان داشت: بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط در فراهم کردن بستر مناسب برای نوآوری و افزایش صادرات نقش مهمی دارند و عامل جذب،  اشتغال و آموزش نیروی کار ماهر هستند.

وی در ادامه افزود: فراهم کردن بسترهای مناسب برای کار آفرینی و نوآوری در جذب و هدایت سرمایه‌ها در مسیر توسعه اقتصادی کشور می بایست مورد توجه جدی قرار گیرد.

جعفرزاده ایمن آبادی ضمن گرامیداشت ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک در خصوص حمایت از صاحبان صنایع بیان داشت : صنایع کوچک با صاحبان واقعی آن رونق می یابد صاحبانی که این روز متعلق به آنها می باشد و می بایست در جهت توسعه روز افزون صنایع کوچک در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال نامگذاری شده است همه باهم ، دست در دست هم دهیم تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت کشور و استان به ویژه صنایع کوچک باشیم.

وی در ادامه بیان داشت : در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال ، رویکرد ما رویکرد توسعه ای میباشد و تمام تلاش ما در جهت توسعه استان و ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری می باشد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون ارزش افزوده در صحن مجلس شورای اسلامی در دست اصلاح میباشد و در تلاشیم تا آنچه مد نظر صاحبان صنایع در بهبود روند تولید و دولت در رفع معضل بیکاری و رونق صنعت میباشد را اجرایی کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ضمن تشکر از نماینده محترم مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت شهرک صنعتی سفیدرود گفت: این شهرک در آینده بزرگترین مجموعه صنعتی شمال کشور خواهد بود و ظرفیت های فراوانی برای راه اندازی صنایع بزرگ و کوچک دارد.

شهیدی افزود: این شهرک می تواند در هدف گذاری های دراز مدت جهت استقرار صنایع قوی و توانمند در استان بسیار حائز اهمیت باشد.

وی زمین واگذار شده در شهرک صنعتی سفیدرود را ۱۷۲ هکتار عنوان کرد و افزود: ۶۳ واحد صنعتی در حال بهره برداری با اشتغالی بالغ بر  ۱۵۵۴نفر در شهرک مذکور موجود می‌باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از تسریع در توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد و بیان کرد: ۱۷۲هکتار زمین به واحدهای در حال احداث واگذار شده است.

وی در ادامه بیان داشت: خطوط شبکه روشنایی داخلی ، تامین آب و اجرای شبکه داخلی، شبکه گازرسانی، جمع‌آوری فاضلاب، شبکه معابر و محوطه‌سازی و فضای سبز اجرایی شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : با همکاری و تعامل سازمان محیط زیست و راه و شهرسازی استان مشکلات پیرامون طرح توسعه شهرک صنعتی سفیدرود حل خواهد شد و شاهد جذب سرمایه گذاران بیشتر در استان خواهیم بود.

Share