مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در جمع خبرنگاران

تشکیل زنجیره ارزش راه حل مشکلات صنایع کوچک است | بیشتر اهل اجرا هستم تا مصاحبه

شهیدی تشکیل زنجیره ارزش را از راه های حل مشکلات صنایع کوچک دانست و افزود: توسط این زنجیره ارزش امکان این موضوع فراهم می شود که چندین صنایع کوچک باهمدیگر از بورس خرید می کنند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  نشست خبری احمدعلی شهیدی رییس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان صبح امروز در رشت برگزار شد.

شهیدی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای خبرنگار با بیان اینکه صحبت کردن در جمع خبرنگاران سخت از است، گفت: کار خبرنگاری کار بسیار سخت و دشواری است زیرا باید حق را رعایت کنید.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران همیشه از مدیران لایق حمایت کردند، اظهار داشت: در مدتی که در استان گیلان حضور داشتم متوجه شدم که خبرنگاران استان بسیار پیگیر هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی با بیان اینکه در سال گذشته در زمینه صنعت و اشتغال کارهای بزرگی انجام شد، افزود: رهبر معظم انقلاب دو سال پیاپی سال را اقتصاد مقاومتی نامیدند که این موضوع نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد است.

وی همچنین ادامه داد: دولت در چهارسال کاری خود به خوبی کار کرده است و منویات مقام معظم رهبری را به کار بست.

شهید با اشاره به هفته صنایع کوچک گفت: شهرک های استان گیلان براساس منویات رهبری و سیاست های دولت کارهای خوبی در استان انجام داده است.

وی پراکنش شهرک های صنعتی استان گیلان را قابل قبول دانست و افزود: سعی کردیم امکانات زیرساختی خوبی برای صنعتگران آماده شده است.

شهیدی حمایت های شرکت شهرک های صنعتی را در مراحل مختلف عنوان کرد و ادامه داد: از شروع کار یک صنعتگر تا مرحله تولید به آنها کمک می شود.

وی عارضه یابی مشکلات شرکت ها از دیگر کارهای ارگان زیر مجموعه خود دانست و ادامه داد: سال گذشته حمایت های خوبی شد.

شهیدی با اشاره به ثبت نام ۲۲۰ شرکت در سامانه بهینه یاب در یک ماه اخیر، اظهار کرد: در تلاش هستیم امسال نیز تسهیلات خوبی به صنایع تعلق گیرد.

رییس هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی بصورت هزینه درآمد است، گفت: چتر حمایتی برای واحدهای بدهکار وجود دارد.

شهیدی با بیان اینکه بیشتر از مصاحبه اهل اجرا هستم، گفت: بنده سه شنبه ها ملاقات عمومی دارم اما در روزهای دیگر نیز اگر در شرکت باشم حتما پاسخگو هستم.

وی با اشاره به اینکه ۳۳ شهرک صنعتی در استان وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه سرکشی از این شهرک ها برای بنده مهم است احتمال دارد روزهایی را در شرکت نباشم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مشکلات صنعت برای تمامی کشورهای دنیا دانست و تصریح کرد: در آلمان نیز دولت به صورت مستقیم به صنعت کمک نمی کند بلکه حمایت ها بصورت غیرمستقیم است.

شهیدی تشکیل زنجیره ارزش را از راه های حل مشکلات صنایع کوچک دانست و افزود: توسط این زنجیره ارزش امکان این موضوع فراهم می شود که چندین صنایع کوچک باهمدیگر از بورس خرید می کنند.

گفتنی است در پایان از خبرنگاران استان گیلان تقدیر شد.

Share