به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت

تجلیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان از دیارمیرزا

جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به همراه مدیر روابط عمومی این نهاد به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر دیارمیرزا این روز را به خبرنگاران این مجموعه خبری تبریک گفتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهیار فتحی‎پور مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با حضور در دفتر پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از این رسانه تجلیل کرد.

جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به همراه مدیر روابط عمومی این نهاد به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر دیارمیرزا این روز را به خبرنگاران این مجموعه خبری تبریک گفتند.

مهیار فتحی پور مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان که به عنوان نماینده این نهاد در دیارمیرزا حضور پیدا کرده بود در بخشی از اظهارات خود ضمن قدردانی از همراهی و همکاری اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران این رسانه تعامل خوبی با حوزه دانش آموزی داشته و امانت در خبر را رعایت می‌کنند.

وی به برگزاری کارگاه‎های آموزشی برگزار شده توسط اتحادیه در جهت غنای فرهنگی دانش آموزان و کسب مهارت خبرنویسی و آموزش خبرنگاری اشاره کرد و افزود: تلاش شده است که دانش آموزان و رابطان شهرستانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان پس از کسب مهارت لازم به عنوان خبرنگار افتخاری با رسانه های استانی همکاری داشته باشند.

در این نشست همچنین سینا هوشمند گورابی سردبیر دیارمیرزا ضمن قدردانی از حضور اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در این پایگاه خبری توضیحاتی درخصوص فرآیند تولید محتوا در رسانه‌های استانی ارائه کرد.

سردبیر دیارمیرزا ضمن بیان ارکان اساسی فعالیت در عرصه رسانه و کار خبرنگاری بر لزوم فعالیت قانونمند در عرصه رسانه تاکید نمود و افزود: یک رسانه باید ملزم به رعایت صداقت و امانت در خبر باشد و از فعالیتهای هیجانی برای جذب مخاطب خودداری کند.

هوشمند گورابی به برگزاری رتبه‌بندی خبرگزاری‎ها، مطبوعات و پایگاه های خبری توسط معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و انتخاب دیارمیرزا به عنوان برترین رسانه شمال و بیست و یکمین سایت خبری برتر کشور اشاره کرد و افزود: این اقدام وزارت ارشاد موجب شده است که رسانه‌ها به کیفیت محتوای تولیدی خود توجه جدی داشته باشند و روز به روز در جهت حرفه ای تر شدن و رعایت اصول کار طبق اعلام شاخص‌های اعلام شده خبری گام بردارند.

Share