رییس هیات ورزش های همگانی گیلان خبر داد:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و اجرای طرح دوچرخه مهربانی در رشت+جزئیات

همایش پیاده روی خانوادگی گیلان به مناسبت میلاد امام رضا (ع) از ورزشگاه شهید عضدی تا پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزارمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مریم بخشی، از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: این همایش پیاده روی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در رشت برگزار می شود.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان گیلان با اشاره به اینکه پخش زنده این همایش از شبکه سه سیما در برنامه صبح و نشاط پخش خواهد شد، افزود: حضور پرشور مردم گیلان در این همایش بازتاب خوبی در سطح کشور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این همایش پیاده روی جمعه ۱۳ مرداد ماه ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح از جلوی ورزشگاه عضدی رشت آغاز می شود، ادامه داد: مقصد این همایش پیاده روی پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت است که این بخش از کلانشهر رشت را به منصه ظهور مردم کشور قرار می دهد.

بخشی با اشاره به اینکه علاقمندان برای ثبت نام و تهیه رایگان بلیط شرکت در این همایش می توانند از طریق نشانی portal.guilanhamegani.ir اقدام کنند، افزود: همچنین می توانند با ارسال پیامک شامل نام، نام خانوادگی و کد ملی به شماره ۳۰۰۰۴۸۵۵۱۰۰۰۰۰ ثبت نام کنند.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان گیلان تاکید کرد: شرکت کنندگان در این همایش پس از پایان ثبت نام و دریافت بلیط، بلیط چاپ شده را به همراه کارت شناسایی معتبر در روز همایش همراه داشته باشند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰۰ نفر برای حضور در این همایش ثبت نام کرده اند، گفت: ثبت نام اینترنتی برای دریافت بلیط تا صبح روز همایش ادامه دارد.

وی با اشاره به جوایز ارزنده این همایش پیاده روی خانوادگی از قبیل خودرو دوچرخه و سایر جوایز نقدی و غیرنقدی گفت: این همایش امکان بهره مندی خانوادگی از شور و نشاط در میان اعضای خانواده فراهم می کند.

طرح دوچرخه مهربانی در رشت اجرا می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان رشت نیز در این نشست با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی در رشت اظهار داشت: برگزاری این همایش در روز جمعه ۱۳ مرداد ماه از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان گیلان است.

محمدصادق قنبرزاده با اشاره به جایگاه ورزش‌های همگانی گفت: ورزش همگانی زمینه‌ساز ورزش قهرمانی است و می‌توان به کمک آن مشارکت و تعامل‌های اجتماعی را در سطح جامعه بهبود بخشید.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی ورزش‌های همگانی در پارک‌های شهر رشت اعلام کرد: طرح دوچرخه مهربانی که ایده پرداز آن جمعی از هنرمندان شهرستان رشت هستند به‌زودی در این شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان رشت در توضیح این طرح اذعان داشت: طرح دوچرخه مهربانی با هدف توزیع کتاب رایگان در سطح شهر و بهبود فرهنگ و سرانه مطالعه شهرستان رشت به‌زودی اجرا می‌شود.

Share