با حضور جمعی از مردم، مسوولین و خادمین حرم رضوی

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در رشت | جمشیدپور: همه باید تابع ولایت باشیم

با حضور سرپرست شهرداری رشت همزمان با شب ولادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام جشن بزرگ میلاد با حضور خادمین حرم رضوی در بافت فرهنگی تاریخی مرکزی شهر رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پنجشنبه شب ۱۳مرداد ماه، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) علیه السلام با حضور فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت، کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، علی پور منتخب مردم شهر رشت در شورای پنجم، فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، حسنی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، مژدهی مدیر کانون جوانان رضوی، عده ای از خادمین حرم رضوی و جمع کثیری از مردم ولایتمدار شهر رشت در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد.

 فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت خطاب به جمعیت حاضر، بیان داشت: شروع ماه ذی القعده مصادف با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و پایانش، ولادت امام هشتم شیعیان است که مفاهیم ارزشمند و عالی را دراین دهه تداعی می‌کند.این دهه اوج علاقه وعلقه یک خواهر به مقام بزرگ ومعنوی یک برادر است که نظیر آن در طول تاریخ تنها به امام حسین (ع) و حضرت زینب (س)تعلق دارد. دهه ای که زنان مسلمان جهان اسلام، اراده و عزم آهنین خود را نشان دادند که می توانند منشاء چه تحولات عظیمی باشند بگونه ای که در طول صدها سال، رهبری بلوغ صدها میلیون مسلمان را بعهده بگیرند.

فرامرز جمشیدپور ضمن تقدیر از مژدهی مدیریت کانون جوانان رضوی، حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، اعضاء شورای دور چهارم وپنجم و فاطمه قدیمی حرفه مدیریت امور و ارتباطات بین‌الملل شهرداری رشت، برای برگزاری جشن بزرگ ولادت امام رضا (ع)، از مردم شهر رشت که همواره با حضورشان صفا دهنده محفل های معنوی هستند، تجلیل کرد و اظهار داشت: اگر چه به ائمه اطهار احترام می گذاریم، باید به توصیه آنان که همانا ولایتمداری بوده است، عمل کنیم و همه باید تابع ولایت باشیم.

وی با اشاره به ساده زیستی و پرهیز از تعلقات دنیوی و مادی مدافعین حرم که با بذل جان خود در حال پاسداری از حرمت اسلام هستند، ضمن گرامیداشت نام ویادشان، بیان داشت: برای اینکه ما بتوانیم در چنین شب‌هایی با آسایش کامل چنین اجتماع باشکوهی را تشکیل داده و در آن شرکت کنیم باید از مدافعین حرم یاد کنیم.

سرپرست شهرداری رشت عنوان کرد: جشن بزرگ ولادت امام رضا (ع)، به صورت همزمان، در ده نقطه شهر رشت، صدنقطه در استان گیلان و هفتصد نقطه در کشور، در حال برگزاری است وسی کشور جهان دهه ی کرامت را گرامی می دارند.

وی ضمن آرزوی خرسندی برای مردم،ابراز امیدواری کرد همه تابع ولایت و عاشق ائمه معصومین (ع)باشیم.

ابراز خرسندی معنوی از حضور در رشت

امید معنوی نیز ضمن تشکر از حضور پرشور و سرشار از عشق ومعنویت مردم رشت بیان داشت: حضور بیش از هزاران نفر از جمعیت شهر که ساعت‌ها با انرژی در برنامه جشن ولادت شرکت کردند نشان می دهد مردم رشت در این حوزه حرف های زیادی برای گفتن دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون  در بیش از ۳۰برنامه استانی  ترانه خوانی نموده است، با تقدیر از مدیریت شهری رشت، اظهار داشت: برای اولین بار درجشن آیینی مذهبی شهر رشت حضور دارم وبسیار مفتخرم که درویژه برنامه جشن ولادت امام رضا (ع)شهر رشت حضور داشتم و امیدوارم در برنامه های آتی شهرداری رشت، باز هم حضور داشته باشم.

Share