فرماندار شفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

برای مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان متاسفم | مهمترین مشکل مردم شفت فاضلاب است

وی با بیان اینکه شهرستان شفت جزو شهرستانی هایی است که از انباشتگی مشکلات رنج می برد، اظهار کرد: این شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان گیلان عقب مانده تر است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا محسنی، فرماندار شهرستان شفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران عنوان کرد: بدون شک عرصه رسانه و مطبوعات امروزه یک امر اجتناب ناپذیر است.

خبرنگاران باید ارزش قلم را حفظ کنند

محسنی گفت: امروزه به علت حضور رسانه ها و انعکاس سریع اخبار، جهان به عنوان دهکده جهانی شناخته می شود.

وی با اشاره به جایگاه قلم در دین مبین اسلام، تأکید کرد: ما برای قلم جایگاه ویژه‌ای قائل هستیم و کسانی که به عنوان خبرنگار قلم به دست می‌گیرند باید ارزش آن را حفظ کنند.

فرماندار شفت با بیان اینکه خبرنگاران باید به کار خود عشق و علاقه داشته باشند تا تا کارشان در جامعه اثرگذار باشد، گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین ملت و دولت است.

وی همچنین ادامه داد: عملکرد دولت ها توسط خبرنگاران منعکس می شود.

صنف خبرنگاران در شهرستان شفت راه‌اندازی شود

محسنی با اشاره به اینکه اگر خبرنگار به عنوان یک جاده یکطرفه باشد در آن صورت توازن صورت نمی‌گیرد، افزود: رسانه قدرت بسیاری دارد و افرادی که در این حوزه کار می کنند باید این ظرفیت را در خود به وجود بیاورند تا جایگاه این حرفه را حفظ کنند.

وی یکی از مظلومیت های دولت یازدهم را عدم انتشار اخبار فعالیت های دولت توسط رسانه ها دانست و ادامه داد: عملکرد دولت متعلق به نظام است و باید جایگاه دولت را مد نظر داشته باشیم.

فرماندار شفت خواستار ایجاد صنف خبرنگاران در شهرستان شد و افزود: اداره ارشاد باید این موضوع را پیگیری کند و همچنین این موضوع جزو مطالبات خبرنگاران باشد.

شفت از انباشتگی مشکلات رنج می برد

وی با بیان اینکه شهرستان شفت جزو شهرستانی هایی است که از انباشتگی مشکلات رنج می برد، اظهار کرد: این شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان گیلان عقب مانده تر است.

محسنی ادامه داد: شهرستان شفت هزار کیلومتر شبکه فرسوده برق رسانی داشت که با پیگیری‌های بنده و نماینده محترم، مشکلات ٢۶ روستا حل شد و به یاری خدا تا پایان امسال مشکل ٣٠ روستا حل می گردد.

مهمترین مشکل مردم شفت فاضلاب است | احداث تقاطع هم سطح ملاسرا

فرماندار شفت با بیان اینکه در بخش مرکزی این شهرستان بالغ بر ٣٠ کیلومتر آسفالت انجام دادیم، گفت: در بحث راهسازی شاخص شهرستان شفت از استان بالاتر است.

محسنی با اشاره به اینکه پروژه بزرگ تقاطع هم سطح ملاسرا اجرایی خواهد شد، گفت: مکان اجرا این تقاطع بجای پل نیمه کاره است و میدانی در آن بخش احداث می شود که هویت شهرستان را رقم خواهد زد.

وی در پایان با بیان اینکه بیشترین مشکلاتی که مردم شهرستان از آن رنج می‌برند مشکل فاضلاب است، گفت: طرح مطالعاتی فاضلاب در حال اتمام است و این پروژه باید ١٠ سال قبل اجرایی می‌شد اما متاسفانه صورت نگرفت.

فرماندار شفت تصریح کرد: پروژه آبرسانی صومعه سرا-فومن-شفت با پیگیری های انجام شده و اختصاص مبلغی بالغ بر ٨ میلیارد تومان امسال اجرایی خواهد شد و طی دوسال به پایان خواهد رسید.

برای مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان متاسفم

وی کمکاری و بی انگیزگی مدیرعامل آب منطقه ای گیلان را علت عدم اجرایی شدن سد لاسک دانست و گفت: واقعا به حال مدیرعامل آب منطقه ای گیلان تاسف می‌خورم که تعلل و کمکاری می‌کنند و مردم روستا از نعمت آب برخوردار نیستند.

محسنی در پایان اظهار کرد: شخص استاندار از اجرایی شدن این پروژه خبر دادند اما مدیرعامل آب منطقه ای کمکاری می‌کند و پیگیر مطالبات مردم نیست.

Share