معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان

برای توسعه نمی‎توان عده‎‏ای را حذف کرد یا نادیده گرفت | نشاط اجتماعی بی بند و باری نیست

احمدی پور با بیان اینکه توجه به محتوا و محتوا محوری از نیازهایی است که باید به آن توجه کرد، افزود: همه ما به دنبال توسعه جامعه هستیم و مطمئنا برای رسیدن به این هدف نمی‎توانیم عده ای را حذف کنیم یا نادیده بگیریم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین تجلیل از محمد علی برنو عکاس گیلانی نهاد ریاست جمهوری و برنده جایزه px3 فرانسه پیش از ظهر امروز در رشت برگزار شد.

محمد احمدی پور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان در این آیین اظهار کرد: اصحاب رسانه نیتشان توسعه کشور، استان و شهرشان است و باید بدانیم برای اینکه این نیت انجام شود مستلزم الزاماتی است.

وی با بیان اینکه توجه به محتوا و محتوا محوری از نیازهایی است که باید به آن توجه کرد، افزود: همه ما به دنبال توسعه جامعه هستیم و مطمئنا برای رسیدن به این هدف نمی‎توانیم عده ای را حذف کنیم یا نادیده بگیریم.

احمدی پورمتذکر شد: اگر چنین دیدگاهی را در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داشته باشیم بی‌شک در روند توسعه کشور نقصان پیش خواهد آمد.

وی گفت: باید قواعدی را در پیشرفت اهداف و کارهای خود داشتیم و برای اثر گذاری بیشتر باید آموخته ها با عمل یکی باشد.

احمدی پور به برجام اشاره کرد و گفت: در بسیاری از مواقع رسانه‎ها تمام رفع کاستی‌ها را از برجام مطالبه می‌کنند و نقد منصفانه ای در این رابطه صورت نمی‌گیرد. همچنین در مورد عملکرد دولت نیز گاها اینگونه رفتار می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه هیچ چیزی نمی‎تواند تاثیر گذاری رسانه را در جامعه انکار کند، متذکر شد: در عرصه رسانه امروزه آسیبهای وجود دارد و باید شناسایی شود. یکی از این آسیبها رسانه هایی است که به دنبال معروفیت هستند و دارای محتوا نیستد. باید به امر توجه کنیم که رسانه ای میتواند موفق باشد که با محتوای درست اثر گذار باشد و همین امر به دنبالش معروفیت نیز خواهد داشت.

وی گفت: رسانه ها باید اطلاعات درستی را ارائه دهند تا موجب قضاوت درست در جامعه شوند. در انتخابات ریاست جمهوری شاهد آن بودیم که از رسانه ملی تا رسانه های مخالف دولت سعی در تخریب داشتند اما نتیجه ای که رقم خود برعکس بود. چون آنچه که مردم می‎شنیدند خالی از محتوا و اطلاعات بود.

احمدی پور افزود: نقش اصلی را در انتخابات مردم داشتند و تاثیر رسانه بسیار پررنگ بود. خوشحالم که بگویم در استان گیلان در زمان انتخابات رفتارهای غیر اخلاقی در رسانه ها شاهد نبودیم.

نشاط اجتماعی بی بند و باری نیست

وی با اشاره به اینکه در هیچ دوره ای مشارکت جوانان تا این حد چشمگیر نبوده است، گفت: جوانان با شرکت در انتخابات اعلام کردند که هدفشان توسعه کشورشان است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه امسال در انتخابات ریاست جمهوری. استان گیلان نسبت به دوره گذشته افزایش مشارکت داشته است گفت: گیلان چهارمین استان است که ببشترین رای را به دولت روحانی داده است.

احمدی پور اظهار کرد: باید به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی و شادابی در جامعه باشیم. بسیاری تا صحبت از نشاط اجتماعی به میان می آید با بی بند و باری اشتباه می‎گیرند.

وی در پایان گفت: باید برای ایجاد شادابی در جامعه از همه هنرها استفاده کنیم. متاسفانه مشارکت مردمی در ایران بسیار کم است و این مشارکت ۳۰ درصدی نشان دهنده ایت است که باید اطمینان را در جامعه بیشتر کنیم.

،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share