پس از حضور در Skyfall

بانوی بدلکار ایرانی در یک سریال آمریکایی

مهسا احمدی، بانوی بدلکار ایرانی به تازگی در سریال Fear the Walking Dead از مردگان متحرک بترسید که یک سریال تلویزیونی آمریکایی است ایفای نقش کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، مهسا احمدی پیش از این عضو تیم ملی ووشو و ژیمناستیک بود و بارها دست به عملیات آکروبات، سقوط آزاد و پرواز با پاراگلایدر … در ایران زده است.

مهسا در ایران بدلکار نقش‌های زیادی درسریال‌ها و فیلم‌های سینمایی بوده است. او علاوه بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم جیمز باند به نام Skyfall بدلکاری کرد و توانست جایزه سالانه انجمن بازیگران فیلم آمریکا را به نام خود ثبت کند و در رسانه‌های داخلی و خارجی خبرساز شود.

بانوی بدلکار ایرانی سال قبل درجشنواره ویژه بدلکاران هالیوود که درهتل شرایتون یونیورسال‌سیتی برگزار شد، علاوه بردریافت جایزه کریستال اوارد، با پیشنهاد اسپانسرهای بزرگ برای حضور درفیلم های اکشن وبدلکاری روبه‌رو شد و یک سالی می‌شود با گرین کارتی به کار بدلکاری و آموزش مشغول است.

احمدی در باره چگونگی ورود به دنیای بدلکاران می‌گوید: «برای دختران فقط تا ۱۷ سالگی امکان حضور در ژیمناستیک وجود دارد. به همین خاطر بعد از ۱۷سالگی ژیمناستیک را کنار گذاشتم  و وارد گروه بدلکاری ۱۳ شدم.»

بانوی بدلکار ایرانی عاشق ایران است: «من زاده ایرانم و هر جا که می‌روم با افتخار فریاد می زنم که ایرانی هستم و با تمام قدرتم تلاش می کنم توانمندی یک دختر ایرانی را نشان بدهم. آرزویم این است که دختران ایرانی هرجا که حضور پیدا می کنند با موفقیت های خود بدرخشند ونام ایران را پر آوازه کنند.»

Share