بازیگران مشهوری که با فرزندانشان همبازی شده‌اند+ تصاویر

فرزندان بازیگرها گاهی به دلیل استعداد ذاتی و در برخی موارد به علت حضور والدینشان از امتیاز ویژه‌ای برای ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی برخوردار می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرزندان بازیگران گاها از پدر و یا مادرشان استعداد بازیگری را به ارث می‌برند و می‌توانند در فیلم‌های سینمایی به ایفای نقش بپردازند البته گاهی هم به علت پدر و یا مادرشان از امتیاز ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.

۱-براندون گلسون:

شاید کمتر کسی متوجه شده باشد که این بازیگر که از قسمت «هری پاتر و گوی آتش» وارد مجموعه هری پاتر شد در کنار پسرش که نقش بیل ویزلی را بازیگر میکرد همبازی شده است. براندن که نقش یک مربی دیوانه ولی محبوب را بازی می‌کرد از آن قسمت به بعد با پسرش همبازی بود.

 

۲-ویل اسمیت:

ویل اسمیت دوبار با پسرش جیدن اسمیت همبازی شده است اولین بار در فیلم «در جست و جوی خوشبختی » با یکدیگر ظاهر شدن آنها در این فیلم نقش یک پدر و پسر تهی دست را بازی کردند که با مشکلات زندگی می‌جنگند و دومین بار در فیلم «پس از زمین» یک فیلم علمی تخیلی را بازی کردند.

 

۳-آنجلینا جولی: 

آنجلینا جولی و دخترش ویون هر دو در فیلم «ملافیسنت» به ایفای نقش پرداختند. خود آنجلینا جولی درباره علت حضور دخترش در این فیلم گفته است که همه بچه‌ها با دیدن من در آن گریم و لباس وحشت می‌کردند.

 

۴-سیلوستر استالونه:

در یکی از قسمت‌های رمبو این بازیگر و کارگردان تصمیم گرفت که از پسرش هم در فیلم استفاده کند.

 

۵-مریل استریپ:

دختر بزرگ مریل استریپ در فیلم «همه چیز درباره مریل» به عنوان جوانی مادرش بازی کرد اگرچه آنها هیچ صحنه مشترکی را با هم اجرا نکردند ولی به خوبی می‌توان تاثیر و استعداد مریل استریپ را در دخترش مشاهده کرد.

 

۶-بروس ویلیس:

رومر ویلیس دختر بروس ویلیس در فیلم «گروگان» در نفش دختر یک افسر پلیس که نقشش را پدرش بر عهده داشت بازی کرد.

 

۷-تام هنکس:

پسر بزرگ تام هنکس کالین هنکس در فیلمی با پدرش همبازی شد و در آن فیلم هم مانند دنیای حقیقی نقش پسر را برای پدرش بازی کرد که همواره با پدرش اختلاف نظراتی دارد و سرانجام به دلیل این اختلافات از دانشکده حقوق بیرون می‌آید.

 

۸-فرانسیس فورد کاپولا:

کارگردان مشهور هالیوودی در قسمت سوم پدر خوانده از دخترش به عنوان بازیگر و در نقش دختر مایکل کورلئونه استفاده کرد که البته توانست به خوبی از عهده این نقش بربیاید.

 

۹-جری استیلر:

یکی از همکاری‌های زیبا و به یادماندنی پدر و پسر بازی جری استیلر و پسرش بن استیلر در نقش یک پدر و پسر فعال عرصه مد و لباس در فیلم «زولاندر» است.

Share