بازداشت جوان افغان قبل از آزار یک دختر در میان شمشادها+ عکس

حدود ساعت ۱۰ شب دوم مرداد ماه جاری، خبر دستگیری یک سارق در منطقه مرادآباد به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض به محل اعلام خبر اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این پسر مرا به داخل شمشادها و فضای سبز کنار خیابان کشاند و تهدید به آزار و اذیت کرد، وی می‌خواست مرا برباید و به جای خلوت‌تر برود که …

 تسنیم نوشت: حدود ساعت ۱۰ شب دوم مرداد ماه جاری، خبر دستگیری یک سارق در منطقه مرادآباد به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض به محل اعلام خبر اعزام شدند.

با حضور مأموران در محل حادثه، دختر جوانی که از سوی یک پسر جوان افغانستانی مورد ضرب و شتم و سرقت قرار گرفته بود، در اظهاراتش به مأموران گفت: من کارشناس فروش یکی از شرکتهای فروش اینترنتی هستم و از محل کارم مشغول بازگشت به منزل بودم، در حالیکه در خیابان به سمت منزل می‌رفتم، ناگهان پسر جوانی از آن طرف خیابان و از روی نرده‌های BRT به طرفی که من بودم پرید و در تاریکی شب با چاقو به سمتم حمله‌ور شد.

وی ادامه داد: این پسر در ابتدا به من گفت هر چه دارم به وی بدهم اما به او گفتم چیزی ندارم که وی مرا کتک زد و با سنگ روی دهانم کوبید که دهانم پر از خون شد، سپس این پسر مرا به داخل شمشادها و فضای سبز کنار خیابان کشاند و تهدید به آزار و اذیت کرد، وی می‌خواست مرا برباید و به جای خلوت‌تر برود که ناگهان یک کارتن‌خواب از آنجا رد شد و این پسر با دیدن مرد کارتن‌خواب ترسید و پس از گرفتن تلفن‌ همراهم گریخت اما در نهایت با داد و فریاد من و با کمک مردم دستگیر شد.

متهم این پرونده پس بازداشت به دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منتقل شد و پس از اعتراف به سرقت و ضرب و شتم دختر جوان با دستور علی وسلیه‌ایردموسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

Share