فرماندار رودسر خبر داد:

افزایش ۵۱ درصدی اعتبارات شهرستان رودسر در سال ۹۶

 امیرجانباری رودسری از افزایش ۵۱ درصدی اعتبارات این شهرستان در سال ۹۶ خبر داد. این اعتبارات در تمامی بخش های عمرانی ، خدماتی، فرهنگی و آموزشی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  امیرجانباری رودسری فرماندار رودسر در گفتگوی با خبرنگاران از افزایش ۵۱ درصدی اعتبارات این شهرستان در سال ۹۶ خبر داد و افزود: این اعتبارات از محل تملک دارایی های سرمایه های استانی، ماده ۱۸۰و سه درصد نفت و گاز می باشد.
وی ادامه داد این اعتبارات در تمامی بخش های عمرانی ، خدماتی، فرهنگی و آموزشی است.
جانبازی با بیان این مطلب که در سال گذشته حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان رودسر اختصاص یافت افزود: امسال با تدبیر ویژه استاندار گیلان، پیگیری های مدیریت اجرایی شهرستان و همت مدیران شهرستانی این اعتبار به حدود ۳۰۰ میلیارد ریال رسیده است که ۵۱ درصد رشد بطور متوسط را داراست.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر اظهار داشت: بدیهی است با اجرای پروژه های زیربنایی و در نظر گرفتن سهم دستگاهها با افزایش خوب اعتبارات ان شالله شاهد رشد خوبی خواهیم بود.
فرماندار رودسر با تاکید به مدیران دستگاه ها جهت تلاش برای جذب اعتبارات اختصاص یافته تصریح کرد:مصمم هستیم برنامه ریزی های این شهرستان به گونه ای باشد که خود را به متوسط استانی و در مواردی به متوسط کشوری برسانیم که خوشبختانه در چهار سال گذشته به رشد قابل ملاحظه ای دست یافتیم.
وی به میزان مطالبات دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و ادامه داد: تلاش شده پروژه‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی روستاهاست و همچنین کارهای اساسی و زیربنایی مد نظر قرار گیرد.
وی افزود : مدیران دستگاه‌ها باید با سازمان خود رفت و آمد لازم را داشته باشند و پیگیر امور برای دریافت موافقت‌نامه‌ها باشند.

Share