جعفرزاده در جلسه شورای اداری مطرح کرد

افزایش سهم حضور گیلانیان در کابینه حق استان است

جعفرزاده شاخص جمعیت را از فاکتورهای مهم توزیع بودجه دانست و اظهار کرد: باید سعی کنیم به سهم بالای ۳۱ درصد از بودجه برسیم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت با اشاره به موفقیت گیلان در برگزاری انتخابات اظهار کرد: استان ما بهترین نتایج را در انتخابات کسب کرد و این موفقیت حاصل زحمات مدیران و مسئولان است.

نماینده مردم شهرستان رشت با اشاره به مظلومیت رشت در دریافت بودجه اظهار کرد: سهم بودجه شهرستان رشت هیچ گاه کامل پرداخت نمیشد و خوشبختانه امسال افزایش بودجه داشته ایم.

وی شاخص جمعیت را از فاکتورهای مهم توزیع بودجه دانست و اظهار کرد: باید سعی کنیم به سهم بالای ۳۱ درصد از بودجه برسیم.

جعفرزاده در بخش دیگری از سخنانش حضور دکتر نوبخت در کابینه را نعمتی برای استان گیلان عنوان کرد و گفت: گیلانیان حمایت خود در این دوره انتخابات از دولت تدبیر و امید ثابت کردند و این میزان رای بالا میتواند پشتیبان خوبی برای این دولت باشد.

نماینده مردم رشت به تشکیل کابینه دوازدهم نیز اشاره کرد و افزود: این حق استان گیلان است که تعداد بیشتری از مدیران گیلانی در کابینه حضور داشته باشند.

نائب رئیس فراکسیون مستقلان مجلس اظهار کرد: اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدامی بود که توسط دکتر نوبخت تنها برای گیلان انجام گرفت.

جعفرزاده به مشکل پسماند گیلان هم اشاره کرد و گفت: در بحث دفن زباله سراوان باید همه مسوولین اهتمام بورزند تا بتوانیم این مشکل جدی زیست محیطی را در استان و شهرستان رشت رفع کنیم.

نماینده مردم رشت در پایان اظهارات خود همچنین توسعه دفاتر نمایندگی را لازم دانست و بر ثبات مدیریتی تاکید نمود.

Share