اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد

اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیر آزادراه قزوین- رشت

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان طی اطلاعیه ای از اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیر آزادراه قزوین – رشت در محدوده امام زاده هاشم به مدت دو هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آزادراه قزوین – رشت در محدوده امام زاده هاشم شهرستان رشت به مدت دو هفته از تاریخ ۳۱ تیرماه تا ۱۶ مرداد ماه بمنظور عملیات بهینه سازی و کالیبراسیون سامانه wim با تردد وسائط نقلیه با محدودیت ترافیکی همراه خواهد بود.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در این اطلاعیه آورده است: عملیات جاده ای این کارگاه در روزهای شنبه از ساعت ۱۲ الی ۲۱ و روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت ۶ الی ۲۱ همچنین چهارشنبه از ساعت ۶ الی ۱۲ و روزهای پنجشنبه و جمعه و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات تعطیل می باشد.
در این اطلاعیه یاداورشده: عملیات بصورت لاین به لاین می باشد و عبور و مرور از لاین مجاور انجام می شود.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در این اطلاعیه یادآوری کرده است که سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها و شماره تلفن ۳۳۳۱۱۱۱۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بطور شبانه روزی آماده اطلاع رسانی از وضعیت راه های استان می باشد.
به گزارش ایرنا عملیات اجرایی آزادراه قزوین – رشت از سال ۱۳۸۳ آغاز و تا سال ۱۳۸۸ قسمت عمده آن تکمیل شد و از منتهی الیه آزادراه قزوین-زنجان تا امامزاده هاشم به طول ۱۳۸ کیلومتر به بهره‌برداری رسید اما ۱۱ کیلومتر از این مسیر آزادراهی بین رودبار و منجیل، باقی مانده بود که حجم بالای سرمایه‌گذاری در شرایط سخت اجرای کار موجب شد سرمایه‌گذار در این پروژه ورود نکند. سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت – قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز آغاز شده است.

Share