کم کاری مدیریت آب منطقه ای مشهود است

اعلام نارضایتی استاندار از مدیرعامل آب منطقه ای گیلان

استاندار گیلان از کندی اجرای ساخت سد لاستیکی ماسال به شدت انتقاد کرد و گفت: مدیرعامل آب منطقه ای گیلان باید پاسخگوی مردم ماسال باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی عصر امروز در بازدید از سد لاستیکی ماسال گفت: پس از یک سال از آغاز اجرای این طرح نباید شاهد پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی آن باشیم.

استاندار گیلان با اظهار نارضایتی از روند ساخت سد لاستیکی ماسال خاطرنشان کرد: به مردم قول داده شد که این طرح در سال ۹۶ به بهره برداری برسد و باید در ۶ ماه آینده ضمن جبران عقب ماندگی ها افتتاح شود.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد: مدیرعامل آب منطقه ای گیلان باید پاسخگوی مردم ماسال باشد و کم کاری مدیریت آب منطقه ای در کندی اجرای پروژه مذکور مشهود است.

عملیات اجرائی ساخت سد لاستیکی ماسال بر روی رودخانه ی خالکائی تیرماه سال گذشته آغاز شد.

این سد با قدرت تنظیم ۱۷ میلیون مترمکعب آب در سال برای آبیاری یک‌هزار و ۷۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری ماسال در نظر گرفته شده است.

استاندار گیلان همچنین در سفر به ماسال در بازدید از پروژه های عمران شهری با اشاره به اینکه مسیر اصلی گردشگری ماسال به دلیل حفاری پروژه های آب و فاضلاب شهری از نظر آسفالت نامناسب است از فرمانداری و شهرداری ماسال خواست به منظور رفاه حال شهروندان و گردشگران نسبت به تکمیل آسفالت و مناسب سازی معابر اقدام لازم را با سرعت انجام دهند

Share