امام‌جمعه تالش مطرح کرد:

استفاده ابزاری دشمن از دختران برای اسلام هراسی | دختران مواظب باشند گول شیاطین را نخورند

امام‌جمعه تالش به سوءاستفاده ابزاری دشمن از دختران جامعه برای اسلام هراسی اشاره کرد و گفت: دشمن در تلاش است تا با غیرعلمی و عقب نگه‌داشتن دختران برای آن‌ها محدودیت ایجاد کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین انصاری با اشاره به جایگاه دختران در تعابیر اسلامی اظهار کرد: اسلام برای زن به‌ویژه دختران بسیار ارزش قائل است.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان علیه دختران جامعه و همچنین سیاه نمایی از اسلام برای دختران افزود: آنچه ما امروزه شاهد آن هستیم هجومی است که مشرکان و دشمنان اسلام نسبت به زنان و دختران اعمال می‌کنند و در تلاش‌اند تا اسلام را بد جلوه بدهند.

امام‌جمعه تالش با تأکید بر سوء تبلیغات دشمنان نسبت به جایگاه دختران در جامعه و همچنین تلاش آن‌ها بر اسلام هراسی گفت: دشمنان اسلام مدعی هستند که اسلام برای بانوان ارزش سوء قائل شده درحالی‌که اسلام حجاب را مایه استقلال دختران قرار داده است.

انصاری بابیان اینکه دشمن در تلاش است تا دختران جامعه را تنها به‌عنوان یک وسیله در اختیار بشر بگذارد افزود: حجابی که اسلام نسبت به آن برای دختران جامعه تأکید کرده به جهت سلامت، عفت و حیای زن است درحالی‌که دشمن صرفاً زن را وسیله‌ای برای بشر می‌شمارد.

وی با تأکید بر اینکه دختران جامعه ما بدانند اگر اسلام امر به حجاب کرده صرفاً برای منفعت خودشان است، گفت: از دامن زن مرد به معراج می‌رود و جامعه بشریت در کنار زن است که تکامل پیدا می‌کند.

امام‌جمعه تالش از دختران به مادران فردا یاد کرد و گفت: اگر زن در خانواده درست عمل کند فرزندان نیکو نظیر دختر و پسر تقدیم جامعه خواهد شد که باید وظایف بزرگی را در اجتماع قبول کنند.

انصاری با اذعان به اینکه دشمن تلاش دارد تا محدودیت‌هایی را برای دختران از سوی اسلام اعمال و سپس نسبت به آن سوءاستفاده کند، تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود دختران باید عقب‌مانده و یا غیرعلمی نگه‌داشته شوند اصلاً مدنظر اسلام نیست و این اندیشه دشمن برای هدایت جامعه ما است.

وی با شیطانی خواندن دسیسه‌های دشمنان و ایجاد تفرقه و ناامیدی در بین دختران جامعه افزود: دختران ما باید مواظب باشند تا گول شیاطین جن و انس را نخورند چون در اسلامی سفارش شده که مرد و زن در فراگیری علوم تلاش کنند و آن چیزی که دشمن بر آن اعتقاد دارد به‌هیچ‌وجه مدنظر اسلام نیست.

Share