برگزاری مراسم معارفه در دفتر یوسف زاده چابک

استعفای رئیس بیمارستان شهید بهشتی آستارا | سرپرست جدید منصوب و معارفه شد

پس از موافقت با استعفای «سید حسین احمدی» از سمت ریاست بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا یکی از پزشکان عمومی مقیم شهرستان رشت به عنوان سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان منصوب و معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مستعفی بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: پس از تحویل مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در اسفند ماه سال گذشته، استعفای خود را از ریاست بیمارستان شهید بهشتی تقدیم دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان کردم.

سید حسین احمدی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان آن موقع به دلیل نیاز به انتقال بیمارستان جدیدالافتتاح به مکان جدید و هدایت امورات این بیمارستان با استعفای من مخالفت کرده بودند، تصریح کرد: اکنون پس از گذشت پنج ماه استعفای من مورد موافقت دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان قرار گرفته است.

 پس از موافقت با استعفای «سید حسین احمدی» از سمت ریاست بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا، «علی‌اکبر الله‌خواه» یکی از پزشکان عمومی مقیم شهرستان رشت با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان به عنوان سرپرست جدید این بیمارستان منصوب و معارفه شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا روز گذشته خارج از این شهرستان در محل کار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با حضور نماینده مردم شهرستان آستارا و مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

Share