مدیرعامل سپیدرود:

از نظرمحمدی حمایت خواهم کرد | در بازی با سیاه‌جامگان تنها چهار یا پنج هزار بلیت خواهیم فروخت

مدیرعامل تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌گوید که در دیدار با سیاه‌جامگان تنها حدود ۵۰۰۰ بلیت در ورزشگاه عضدی رشت فروخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سید شهاب مومنی درباره ظرفیت ورزشگاه عضدی رشت، بیان‌ کرد: عضدی ظرفیت میزبانی از ۸۰۰۰ هوادار را دارد اما به خاطر امنیت مردم در دیدار مقابل سیاه‌جامگان تنها چهار یا ۵۰۰۰ بلیت خواهیم فروخت. حاضریم ۱۰ درصد از ورزشگاه را در اختیار دوست‌داران سیاه‌جامگان قرار دهیم ولی فکر نمی‌کنم که مشهدی‌ها از این دیدار استقبال کنند.

او افزود: تا یک ماه آینده، دیدارهای خود را در عضدی برگزار خواهیم کرد و بعد از آماده شدن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار جنگل، این استادیوم میزبان دیدارهای سپیدرود خواهد بود. ایرادی که به این ورزشگاه گرفته شده است، مشکل چمن آن است که به امید خدا تا یک ماه آینده این نقص نیز بر طرف خواهد شد.

مومنی درباره شکست هفته‌ اول سپیدرود و حمایت از نظر محمدی، بیان‌ کرد: تیم ما در ابتدا بازی خوبی را ارائه داد و می‌توانستیم حتی اختلاف را دو برابر کنیم اما اشتباه‌های فردی باعث شد که پیروزی را با شکست عوض کنیم و به علت کم‌تجربگی بازیکنان نتوانیم دوباره به بازی برگردیم.

من ۳۵ سال است که در ورزش این کشور هستم و همیشه روش حمایتی را در دستور کار مدیریتی خود پیش گرفته‌ام. نظر محمدی، مربی کاربلد و با دانشی است و قلق سپیدرود به دستش آمده است. تا آخر پای او می‌ایستم و از او حمایت خواهم کرد.

Share