احمد رمضانپور نرگسی

از لیست ۴۰ نفری سه نفر غیربومی هستند | بررسی سوابق ۱۲ نامزد شهرداری رشت

رمضانپور با بیان این که از لیست ۴۰ نفری که برای انتخاب شهردار کلانشهر رشت در دست داریم، سه نفر غیربومی هستند، اظهار کرد: تعدادی از این افراد به دعوت ما برای قبول مدیریت شهری آمده اند و عده ای دیگر نیز، خودشان داوطلب شده اند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منتخب اول پنجمین دوره شورای اسلامی رشت با اشاره به بررسی سوابق داوطلبان برای به دست گرفتن کرسی مدیریت شهری این کلانشهر گفت: برای انتخاب شهردار رشت، شاخصه های مختلفی را در نظر گرفته ایم که به نظرم فردی که مدیریت اجرایی موفقی داشته باشد، می تواند بهترین گزینه باشد.

احمد رمضانپور نرگسی در گفتگو با ایرنا افزود: علاوه بر سابقه کار اجرایی موفق، برخورداری از مدرک متناسب با مدیریت شهری، بهره مندی از قدرت تعامل با نهادها، دستگاه ها، حوزه های قضایی، امنیتی، مجمع نمایندگان، نماینده ولی فقیه و مدیر ارشد استانی از دیگر شاخصه های اعضای شورای پنجم کلانشهر رشت برای انتخاب شهردار است.
وی با بیان این که از لیست ۴۰ نفری که برای انتخاب شهردار کلانشهر رشت در دست داریم، سه نفر غیربومی هستند، اظهار کرد: تعدادی از این افراد به دعوت ما برای قبول مدیریت شهری آمده اند و عده ای دیگر نیز، خودشان داوطلب شده اند.
منتخب اول پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر رشت با بیان اینکه تاکنون سوابق ۱۲ نفر از داوطلبان برای مدیریت شهری رشت مورد بررسی قرار گرفته، اظهار کرد: این تعداد از داوطلبان برنامه ها و ایده های خود را برای اعضای شورا گزارش داده اند.
رمضانپور نرگسی اظهار امیدواری کرد که انتخاب شهردار کلانشهر رشت به دور از نگرش های سیاسی ، جریان های حزبی و گروهی، انتخاب و شایسته ترین فرد برگزیده شود.
منتخب اول پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر رشت بیان داشت: اعتقادم این است که شهردار این کلانشهر بایستی بومی باشد زیرا بومی بودن یک مزیت است که بایستی از آن استفاده کنیم.

Share