برگزاری نشست تسریع در عملیات استانداردسازی ورزشگاه‌های رشت و انزلی

از دستور تعریض جاده منتهی به سردار جنگل رشت تا حمایت لیدرها و هواداران

به دستور استاندار گیلان صبح امروز نشستی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به منظور تسریع در عملیات استانداردسازی ورزشگاه‌های رشت و انزلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد احمدی پور در این نشست  که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نمایندگان انزلی و رشت در مجلس شورای اسلامیو جمعی از مدیران در دفتر کار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال سپیدرود و ملوان در لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: حضور هواداران برای طرفداری از تیم‌هایشان حق طبیعی آنان است و باید شرایطی فراهم کنیم تا مردم راحت بتوانند تیمهای خود را تشویق کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان را متولی ورزش استان دانست و بر لزوم توجه به هواداران و لیدرهای فوتبال در جهت برگزاری مناسب مسابقات ورزشی تأکید کرد و افزود: این افراد علاقمند به ورزش بوده باید از این ظرفیت به نحو مطلوب و شایسته در جهت برگزاری مناسب مسابقات و هدایت تماشاگران بهره گرفت.

وی با بیان اینکه فرمانداران رشت و انزلی روند بهسازی ورزشگاهها و پیشرفت کار را به صروت روزانه رصد کنند افزود: مانع قانونی در اجرای عملیات بهسازی این ورزشگاه‌ها وجود نداشته و باید با سرعت و هماهنگ، کارها به نحو مطلوب صورت پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه حضور تیم سپیدرود در لیگ برتر کشور میزان استقبال هواداران را بیشتر می کند افزود: با دستور استاندار گیلان به راه وشهرسازی عملیات تعریض و آسفالت جاده منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت نیز با سرعت انجام می گیرد تا در زمان برگزاری مسابقات با مشکل مواجه نباشیم.

با بیان اینکه هر مشکل در مسیر اجرای عملیات بازسازی این ورزشگاه‌ها باید سریعاً انعکاس داده شود تا در جهت رفع آن مشکل اقدام لازم صورت پذیرد افزود: هم اکنون زمان گلایه نیست اما برخی افرادی که در خصوص انعکاس مشکلات ورزشگاه در سالهای گذشته سکوت کرده بودند هم اکنون طلبکارشده اند.

Share