استاندار گیلان:

اداره کل امور مالیاتی دیدگاه حمایت نگر به سرمایه‌گذاران داشته باشد

استاندار گیلان در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: اداره کل امور مالیاتی دیدگاه حمایت نگر به سرمایه‌گذاران داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر نجفی در این نشست با بیان اینکه هدف از برگزاری این گونه جلسات حمایت از تولید و بهره‌گیری از فرصت‌ها جهت رونق و شکوفایی اقتصادی عنوان کرد، اظهار کرد: باید مدیران استان با تدبیر جهت رفع موانع تولید و توسعه سرمایه‌گذاری تلاش کنند.

دکتر نجفی همجنین با اشاره به موارد مطرح شده از سوی نمایندگان بخش خصوصی از اداره کل امور مالیاتی خواست در اجرای قوانین از انجام تفاسیر سلیقه ای خودداری و با دیدگاه حمایت‌نگر و براساس قانون از سرمایه‌گذاران حمایت کند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان تصریح کرد: اگر مشکلاتی وجود دارد که می‌توان با رایزنی در سطح ملی آن را برطرف کرد، برای برداشتن موانع از طریق وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی پیگیر خواهیم شد.

وی گفت: نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و حمایت‌های دولت وظیفه‌ی ما را سنگین‌تر می کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه رویکرد ما تقویت رونق اقتصادی در استان است، خاطرنشان کرد: رویکرد دستگاه ها  در خصوص  تجار و سرمایه گذاران بایستی حمایتی و تشویقی باشد.

وی حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران را از جمله سیاست‌های استان دانست و افزود: انتظار داریم بخش خصوصی با ارائه پیشنهادات و توانمندی‌های خود، هر چه بیشتر در جهت گسترش تولید و رونق اقتصادی گام بردارند.

دکتر نجفی تصریح کرد: سیاست ما این است که حمایت از سرمایه گذار به بهترین نحو صورت گرفته و مورد توجه جدی قرار گیرد، سرمایه گذار بسیار محترم است؛ باید به خوبی پذیرش شود.

وی افزود: البته الحمدالله مدیران استان از این سیاست پیروی می کنند و خوشبختانه باید بگوییم استان گیلان روی ریل حمایت از سرمایه‌گذاری قرار گرفته است.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش به استقبال مصرف کنندگان از چای ایرانی اشاره کرد و افزود: باید در کنار کمیت به کیفیت محصولات کشاورزی نیز توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: علی رغم وجود مضایق مالی در دولت، اتفاقات خوبی در صنعت چای کشور صورت گرفته است؛ گرچه باید مطالبات باقیمانده سریع‌تر پرداخت شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان به بهبود شرایط بهزراعی استان اشاره کرد و گفت: انگیزه خوبی برای صاحبان کارخانجات ایجاد شده است و ممکن است برخی علاقه مند باشند صنعت جدیدی در چای راه اندازی کنند؛ اگر توان انجام دارد باید شرایط لازم فراهم شود.

Share