ولی داداشی خبرداد

احیای تفریح سالم قلاب‌زنی در اسکله بندر آستارا

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مراجعات بیش از ۴۰۰ نفر از مردم این شهرستان جهت احیای تفریح سالم قلاب‌زنی در اسکله بندر آستارا، مذاکرات لازم با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان انجام شده و مدیرکل قول همکاری داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ولی داداشی عصر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به مراجعات بیش از ۴۰۰ نفر از مردم این شهرستان جهت احیای تفریح سالم قلاب‌زنی در اسکله بندر آستارا، مذاکرات لازم با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان انجام شده و مدیرکل قول همکاری داده‌اند.

وی قلاب‌زنی در اسکله بندر شهرستان آستارا را جزء تفریحات سالم مردم این شهرستان دانست و تصریح کرد: متولی طرح مذکور پس از تشکیل کارگروه تفریحی و گردشگری مشخص می‌شود و قرار است امکانات و شرایط قلاب‌زنی به مدت یک سال در ضلع شرقی اسکله برای علاقه‌مندان به این تفریح سالم فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی تفریح سالم را عاملی مؤثر در نشاط و افزایش سلامت اجتماعی جوانان جامعه دانست و خاطرنشان کرد: با احیای قلاب‌زنی در اسکله بندر این شهرستان می‌توان جوانان را از قلیان‌سراها و سفره‌خانه‌های سنتی به سمت طبیعت و تفریحات سالم هدایت کرد.

داداشی به بهره‌برداری از فازهای بعدی اسکله بندر آستارا در آینده اشاره کرد و اظهار کرد: با بهره‌برداری از این فازها در اسکله اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد و احداث سوله انبار گندم و کارخانه تولید برق از جمله پروژه‌هایی هستند که برای فازهای بعدی اسکله پیش‌بینی ‌شده‌اند.

Share