خاوری خبر داد:

آغاز پروژه بزرگراه انزلی به رضوانشهر در سال جاری با اعتبار ۱۳۰ میلیادر تومانی

میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان بندر انزلی در نشست با خاوری، مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان تکمیل و اتمام پروزه مسکن مهر شهرستان انزلی را یکی از مهم ترین دغدغه ها مردم این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار بندر انزلی گفت: تکمیل و اتمام پروژه مسکن مهر شهرستان بندر انزلی یکی از مهم ترین خواسته های مردم و مسئولین شهرستان بندرانزلی است که امیدواریم هرچه سریع تر به اتمام و بهره برداری برسد.

میرشمس مومنی زاده خاطرنشان کرد: انتظار می رود با تلاش و همت مسئولان مربوطه تاپایان امسال این پروژه ساماندهی شود.

وی افزود: در خصوص فضای اداری و سازمانی برخی ادارات در شهرستان مشکلاتی وجود دارد که انتظار داریم راه و شهرسازی در زمینه واحدهای سازمانی خود در چارچوب قانون مساعدت لازم برای بهره برداری و استفاده از این واحدها را با مسئولان شهرستان انجام دهد.

خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز در این نشست اعلام کرد: پروژه بزرگراه انزلی به رضوانشهر با اعتبار ۱۳۰ میلیادر تومانی به طول حدود ۳۰ کیلومتر بوده که در حال حاضر در مناقصه قرار دارد و انتظار می رود که در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی تصریح کرد: کمربندی شهر بندر انزلی نیز در حال حاضر کارگاه آن تجهیز شده و میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن این پروژه ۱۸۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

خاوری افزود: طرح تفضیلی شهر بندرانزلی نیز با سرعت و جدیت در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در حوزه راه روستایی شهرستان بندر انزلی از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

Share