آغاز تولید پژو ۳۰۱ از اواخر سال جاری در ایران خودرو+عکس

هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از آغاز تولید خودروی پژو ۳۰۱ تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن بیان این مطلب که در سال گذشته این شرکت موفق به تولید ۶۵۰ هزار دستگاه خودرو شده است، اعلام کرد این خودروساز در تلاش است تا پیش از پایان سال ۹۶، تنوع تولیدات خود را نسبت به سال گذشته افزایش دهد.

او با بیان اینکه گروه ایران خودرو تا پایان امسال چندین خودرو به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد، اظهار داشت: از شهریورماه اولین سری خودرو پژو ۲۰۰۸ را به ثبت‌ نام کنندگان تحویل خواهیم داد. دنا پلاس نیز امسال به متقاضیان تحویل خواهد شد. طی ما‌های آینده، خودروی پژو۲۰۷ صندوق‌دار نیز روانه بازار داخلی کشور خواهد شد. دیگر محصول مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه که در قالب طرح سرمایه‌گذاری مشترک ایکاپ در برنامه تولید و عرضه قرار دارد، پژو ۳۰۱ است که قطعا تا پیش از شروع سال ۹۷ تولید آن را آغاز خواهیم کرد.

یکه زارع درباره کارخانه این شرکت در کرمانشاه که روز گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد؛ اعلام کرد که ایران خودرو با تکیه بر توان داخلی در طی ۱۸ ماه موفق شد این کارخانه را در فاز نخست خود راه‌اندازی کند. وی با اشاره به اینکه فعلا این کارخانه در یک شیفت کاری و با ظرفیت تولید ۳۹ هزار دستگاه خودرو در سال، فعالیت خود را آغاز کرده است، به خبرنگاران گفت: کارخانه کرمانشاه با هدف تولید پژو پارس راه‌اندازی شده و امیدواریم با افتتاح فاز ۲ این مجموعه و با کمک قطعه‌سازان و بخش خصوصی فعال در حوزه خودرو، گامی مثبت در جهت کاهش نرخ بیکاری این استان برداریم.

باید منتظر ماند و دید عملکرد ایران‌خودرو در فروش و عرضه دیگر خودروی پسابرجام، بعد از پژو ۲۰۰۸، چگونه خواهد بود. هنوز بازه قیمت مشخصی برای پژو ۳۰۱ از طرف مدیران ایران خودرو اعلام نشده است.

 

Share