جعفرزاده خبرداد: نظر مثبت نمایندگان به بطحایی

آرای نمایندگان درباره گزینه‌های پیشنهادی کابینه نسبت به روز اول تغییر کرده است

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی نظر کلی مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی برای تصدی بر آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: می‌توان از بطحایی با توجه به رزومه‌ کاریش، انتظار ایجاد منابع مالی پایدار برای این وزارتخانه را داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای آموزش و پرورش را گزینه مناسبی برای تصدی بر این وزارتخانه دانست و گفت: باید انتخاب یک نفر از بدنه آموزش و پرورش را گزینش پسندیده‌ای دانست چراکه آقای بطحایی با توجه به سوابق کاری خود به مشکلات معیشتی و مالی فرهنگیان واقف است، ضمن آنکه مدیریت کلان در سطح وزارتخانه را نیز تجربه کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش مشکل مدیریتی ندارد بلکه نبود منابع پایدار مشکل‌آفرین شده است، افزود: می‌توان از آقای بطحایی با توجه به تخصص و رزومه‌ کاریش، انتظار ایجاد منابع مالی پایدار برای این وزارتخانه را داشت البته به شرط آنکه آموزش و پرورش اولویت نخست دولت شود.

وی با بیان اینکه مدیریت جدید باید برای تامین منابع مالی فکر اساسی کند و آموزش پرورش را به درآمدزایی برساند، افزود: نظر نمایندگان درباره این وزیر پیشنهادی و دیگر وزرا نسبت به برداشت اولیه در حال تغییر است چراکه گفتگو و استماع برنامه‌هایشان در تغییر مثبت یا منفی نظرها و نگرش‌ها تاثیر دارد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی نظر کلی مجلس نسبت به بطحایی مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این موضوع که وزرای قبلی آموزش و پروزش نیز تخصص و توانایی لازم را داشتند شکی نیست اما مسئله این است که تا پول به این وزارتخانه تزریق نشود و البته خودش نیز به درآمدزایی نرسد مشکلات لاینحل باقی خواهند ماند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی اضافه کرد: با توجه به اینکه این وزیر پیشنهادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش بوده، می‌توان در توانایی جذب سرمایه به این وزارتخانه توسط او امیدوار بود.

Share