با حضور نماینده شرکت فناپ تلکام و مسئولان

آخرین وضعیت روند اجرای زیر ساخت مخابرات در مجتمع‌های مسکن مهر استان گیلان

رضا علی نیا مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی از تشکیل جلسه در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خصوص بررسی وضعیت پیشرفت زیر ساخت مخابراتی مسکن مهر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در ابتدای جلسه ای که در دفتر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با حضور نماینده شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد ( فناپ تلکام) و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی تشکیل گردید، نماینده شرکت فناپ تلکام به ارائه گزارش در خصوص وضعیت پیشرفت زیر ساخت مخابرات پروژه های مسکن مهر استان پرداخت.

رضا علی نیا مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی اظهار داشت: ارائه تلفن ثابت، همراه و اینترنت به خانواده هایی که در مسکن مهر اقامت دارند در اولویت باشد و ایجاد ارتباط مناسب با متقاضیان جهت سهولت در ثبت نام (تلفن ثابت و همراه و اینترنت) نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

در ادامه، توکلی، مدیر کل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه زیر ساخت مخابرات جهت واگذاری به ۱۵۰۰ واحد دیگر در مسکن مهر رشت باید تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام برسد افزود: پس از آن ساکنین مسکن مهر رشت میتوانند از نعمت ارتباط تلفن ثابت و همراه و اینترنت برخوردار گردند.

وی گفت: تا کنون حدود ۸۰۰۰ واحد مسکن مهر شهرستان رشت دارای تلفن ثابت و اینترنت می باشند که توسط شرکت مخابرات استان تا قبل از سال ۹۶ اجرا گردیده و ۱۰۰۰ واحد دیگر نیز توسط شرکت فناپ تلکام دارای زیر ساخت مخابراتی گردیده اند.

در پایان این جلسه مقرر گردید نماینده شرکت فناپ تلکام نسبت به ارائه گزارش پیشرفت به صورت هفتگی و ارائه برنامه زمانبندی جهت مابقی پروژه های مساکن مهر استان طی هفته آتی اقدام لازم را بعمل آورند.

گفتنی است در سال گذشته اداره کل راه وشهرسازی و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با هماهنگی اداره کل ارتباطات، اقدام به عقد تفاهم نامه همکاری، جهت تنظیم چارچوب همکاری متقابل با هدف توسعه شهر و شهروند هوشمند، با شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ تلکام) نمودند و طی آن مقرر گردید سرمایه گذاری و تامین و توسعه زیر ساخت شبکه ارتباطی و اینترنتی در محدوده مجتمع های مسکن مهر استان گیلان (حدود ۱۳۰۰۰ واحد فاقد زیر ساخت مخابرات) به منظور راه اندازی امکانات و ارائه خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت به ساکنین محترم مجتمع های مسکن مهر در راستای تحقق شهر و شهروند هوشمند در چارچوب پروانه FCP توسط شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسار گاد آریان اجرا گردد.

Share