مومنی خبر داد:

آتش نشانی رشت در وضعیت فوق العاده قرار دارد | ۳۹ عملیات تنها در ۲۴ ساعت گذشته

آتش نشانان و تیم های امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ عملیات اطفای آتش سوزی و امداد و نجات را بر عهده داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت با بیان اینکه روز گذشته با توجه به تعدد آتش سوزی ها؛ آتش نشانی رشت در وضعیت فوق العاده به سر میبرد، افزود: اطفای آتش سوزی علفزارها در ۲۳ نقطه از شهر، بالغ بر ۱۹ ساعت  به طول انجامید.

وی با بیان اینکه متاسفانه با توجه به اطلاع رسانی و ارایه هشدارهای ایمنی همچنان آتش سوزی های گسترده علفزارها ادامه دارد، گفت: هرس به موقع بخصوص جنب منازل مسکونی راهی مطمین در جهت پیشگیری از اینگونه حوادث است.

وی در ادامه با اشاره به گرمای هوا و استفاده از وسایل سرمایشی، ادامه داد: به شهروندان توصیه می شود با توجه به دقت در استفاده صحیح از اینگونه وسایل برقی؛ کوچکترین اشکال و اتصال را جدی گرفته و نسبت به رفع آن توسط افراد متخصص اقدام کنند.

همین گزارش حاکی است: ۳۹ عملیات روز گذشته ۱۶ مرداد ۹۶ مجموعا توسط ۵۱ خودرو، ۱۴۱ آتش نشان در زمانی بالغ بر ۲۷ ساعت انجام گرفت.

شایان ذکر است: در کنار رعایت نکات ایمنی و آتش نشانی به شهروندان توصیه می شود همین امروز و در همین لحظه نسبت به بیمه منازل مسکونی خود اقدام کنند تا در زمان بروز حوادث راهی برای جبران خسارات داشته باشند.

Share