رئیس هیئت فوتبال گیلان:

۵ سال در برابر تمام فشارها ‌مقاومت کردیم | از تایید ایمن بودن سکوهای عضدی خودداری کردند

رئیس هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه ۵ سال در برابر تمام فشارها ‌مقاومت کردیم، گفت: ورزشگاه تختی انزلی نیاز به بازسازی و تجهیز دارد‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، قربانعلی الماسخاله با بیان اینکه اداره کل تربیت بدنی و هیئت فوتبال گیلان تمام تلاش خود را برای مهیا کردن ورزشگاه‌های گیلان برای مسابقات فوتبال به‌کار بسته‌اند، اظهار داشت: ورزشگاه‌های رشت و انزلی از نظر سازمان لیگ فاقد شرایط و الزامات اولیه برای برگزاری مسابقات هستند.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با اشاره به اینکه در ۵ سال گذشته تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن فدراسیون برای برگزاری بازی‌های سپیدرود و داماش در ورزشگاه عضدی به کار بستیم اذعان داشت: ورزشگاه تختی انزلی نیاز به بازسازی و تجهیز دارد و برای این ورزشگاه باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته با پذیرش تمام عواقب و مسئولیت‌ها از سوی سازمان لیگ اقدام به برگزاری بازی در عضدی کردیم گفت: سال گذشته اگر به‌خاطر عدم استحکام و امنیت ورزشگاه عضدی خون از بینی کسی می‌ریخت هیئت فوتبال گیلان باید پاسخگوی این مسئله می‌شد.

الماسخاله با اشاره به اینکه ورزشگاه عضدی رشت از لحاظ استحکام و ایمنی مشکل دارد بیان داشت: دفتر فنی اداره کل تربیت بدنی و مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان از تایید ایمن بودن سکوهای ورزشگاه عضدی خودداری کردند.

رئیس هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه به‌ جز سکوهای ورزشگاه عضدی نورافکن‌های ورزشگاه عضدی دارای ایمنی و کیفیت لازم جهت مسابقات نیست گفت: سازمان لیگ از تایید نورافکن‌های ورزشگاه عضدی خودداری کرده است.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه سردار جنگل  رشت نیز نیاز به تجهیز دارد اظهار داشت: نورافکن، چمن و اسکوربرد ورزشگاه سردار جنگل نیاز به ارتقاء دارند تا بتوان از این ورزشگاه استفاده کرد.

الماسخاله با بیان اینکه شورای تامین استان گیلان از ۵ سال پیش با برگزاری بازی‌ها در عضدی مخالفت می‌کرد گفت: با اصرار هیئت فوتبال استان گیلان و پذیرش قسمت زیادی از مسئولیت‌ها توانستیم در چند سال گذشته بازی‌ها را در عضدی برگزار کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در ارتباط با اینکه وی تمایلی برای برگزاری مسابقات در عضدی ندارد، خاطرنشان کرد: این سخن را کسانی می‌گویند که حافظه کوتاه مدتی دارند.

وی گفت: من ۴ سال پیش برای برگزاری مسابقه داماش با پرسپولیس در برابر تمام ایران ایستادم و نگذاشتم تا حق داماش خورده شود و تمام مسئولیت‌هایش را هم یک تنه برعهده گرفتم؛  اتاق من تا صندلی ورزشگاه عضدی چند متر فاصله دارد پس دلیلی دارد که می‌خواهم مسابقه را ۲۰ کیلومتر دورتر از دفترم برگزار کنم.

Share