کوچکی‌نژاد خبر داد:

۳۰ نفر بدون ضابطه ۹ هزار میلیارد تومان از بانک سرمایه وام دریافت کرده‌اند!

رئیس هیئت تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: حدود ۳۰ نفر از بانک سرمایه ۹ هزار میلیارد تومان وام خارج از ضوابط و به صورت مشکوک‌الوصول دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، جبار‌ کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در تشریح جلسه هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: در این جلسه گزارش اولیه این هیئت درباره بانک سرمایه برای اعضاء قرائت شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد برای تدوین جزئیات و گزارش نهایی تفحص از بانک سرمایه از وزیر آموزش و پرورش و همچنین مسئولان ذیربط برای حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات دعوت به عمل بیاید.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه براساس  گزارش‌های  اولیه در روند تفحص از بانک سرمایه  نشان می‌دهد که منابعی از بانک خارج شده و بازگشتی نداشته، ادامه داد: عدم بازگشت این منابع موجب شده که امروز صندوق ذخیره فرهنگیان که یکی ازسهامداران این بانک است با مشکلاتی مواجه شود.

 کوچکی‌نژاد درباره بخشی از جزئیات گزارش اولیه از تفحص بانک سرمایه، گفت: حدود ۳۰ نفر از این بانک ۹ هزار میلیارد تومان وام خارج از ضوابط و به صورت مشکوک‌الوصول دریافت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: اطلاعات افرادی که وام‌های خارج از ضوابط دریافت کرده‌اند در اختیار قوه قضائیه قرار داده شده و در همین راستا عده‌ای بازداشت و عده‌ای با قرار وثیقه آزاد هستند.

Share