استاندار گیلان :

کمک می‌کنیم تا ملوان هم به سپیدرود در لیگ برتر محلق شود

 دکتر نجفی  در خصوص سوال خبرنگار ایلنا درباره  صعود تیم فوتبال سپیدرود به لیگ برتر گفت: یکی از راه های داشتن جامعه ی پویا و فعال، اهمیت به نشاط جوانان است. هدف استانداری در گیلان پرداختن به اجرایی کردن این امر مهم است نه اینکه تنها در حد شعار باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  دکتر محمد علی نجفی روز گذشته در خبرگزاری ایلنا حاضر شد و در رابطه با وضعیت تیمهای فوتبال گیلان گفت : آرزو داریم سپیدرود در لیگ برتر بماند و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا در فصل پیش رو ملوان هم به لیگ برتر صعود کند.

 دکتر نجفی  در خصوص سوال خبرنگار ایلنا درباره  صعود تیم فوتبال سپیدرود به لیگ برتر گفت: یکی از راه های داشتن جامعه ی پویا و فعال، اهمیت به نشاط جوانان است. هدف استانداری در گیلان پرداختن به اجرایی کردن این امر مهم است نه اینکه تنها در حد شعار باشد. بخش اصلی نشاط جوانان در کشور ما می تواند فعالیت های ورزشی باشد.

وی ادامه داد: فوتبال در ایران هواداران مختص خود را دارد و سپیدرود هم که جزو چهار تیم پرطرفدار این رشته ورزشی است، علاقه مندان بسیاری در سطح استان گیلان دارد.

استاندار گیلان در رابطه با کمک های انجام شده برای سپیدرود در لیگ دسته اول عنوان کرد: کمک مستقیمی از طرف استانداری به حساب سپیدرود واریز نشده چرا که این اقدام خلاف قوانین بوده و ما حق کمک مستقیم به این تیم پرطرفدار را نداشتیم.

نجفی افزود: هر چند ما اجازه کمک مالی به سپیدرود را نداشتیم اما حمایت های معنوی استانداری از این تیم در همه ی مراتب صورت پذیرفته حتی زمانی که آنها در لیگ دسته دوم بودند. در زمانی که سپیدرود به دنبال جشن قهرمانی بود در کنار سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی به خوشحالی پرداختیم و این صعود تاریخی را جشن گرفتیم.

استاندار گیلان درباره دیگر تیم گیلانی این استان هم عنوان کرد: ملوان و سپیدرود فصل گذشته برای صعود به لیگ برتر تمام تلاش‌شان را کردند. ما هر دو تیم را تشویق کردیم و از حمایت‌های‌مان برخوردار بوده اند. متاسفیم که ملوان به لیگ برتر بازنگشت اما این هم جزوی از فوتبال است. تمهیدات برای بازسازی ورزشگاه‌های استان در نظر گرفته شده و به زودی مشکلات ورزشگاه عضدی را برطرف می‌کنیم تا هواداران برای تماشای دیدارهای خانگی سپیدرود درلیگ بتر  به ورزشگاه سردار جنگل که خارج از شهر است نروند.

دکتر نجفی حضور سپیدرود در لیگ برتر فوتبال را با اهمیت دانست و ادامه داد: حال که این تیم با پتانسیل به سطح اول فوتبال ایران رسیده ما قصد نداریم حمایت‌های‌مان را کم‌رنگ کنیم و قطعا به دنبال اسپانسری برای این تیم هستیم که در درجه اول ارزش این پتانسیل را داشته باشد. در دیدار با دکتر نوبخت از ایشان قول گرفتیم تا یک بودجه مناسب برای سرخپوشان در نظر گرفته شود که الحمدالله قسط اول آن هفته گذشته به حساب بازیکنان و اعضای کادر فنی واریز شد.

دکتر محمد علی نجفی در پایان گفت: ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا در فصل پیش رو ملوان هم موفق به صعود به لیگ برتر شود تا دو نماینده در سطح اول فوتبال ایران داشته باشیم. آرزو داریم سپیدرود در لیگ برتر ماندنی شود و جایگاه واقعی‌اش حفظ شود.

Share