ثابت قدم رفت و شورا هنوز درگیر شهرنت بانک شهر است

کاظمی: شهرنت‌های بانک شهر در رشت باید هرچه سریعتر جمع آوری شوند

مسعود کاظمی گفت: شهرنت های بانک شهرکه بدون مجوز شورا از مدتها قبل درسطح شهر دایر شده اند باید هرچه سریعتر جمع آوری شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهرنت های بانک شهرکه بدون مجوز شورا از مدتها قبل درسطح شهر دایر شده اند باید هرچه سریعتر جمع آوری شوند.

مسعود کاظمی با بیان این مطلب در جمع اعضای شورا اظهار کرد: سرپرست شهرداری رشت موظف است هرچه سریعتر این موضوع رابررسی و نتیجه را به شورا گزارش دهد.

وی با اشاره به اینکه در دوران حضور ثابت قدم بارها دراین خصوص به وی تذکر داده شد تصریح کرد: متاسفانه هر بار که این موضوع توسط شورا به شهردار وقت تذکر داده می شد وی مدام باموکول کردن این موضوع به روزهای آینده نهایتا هیچ اقدام موثری دراین خصوص انجام نداد.

رئیس شورای اسلامی شهررشت با تاکید بر اینکه قانون برای همه یکسان است گفت: ایجادشهرنت های بانک شهر بدون مجوز شورا دربعضی از نقاط رشت موجب تضییع حقوق دیگر بانکها و موسسات مالی خواهد شد و این موضوع باید هرچه سریعتر ساماندهی شود.

وی با اشاره به سالروز حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: دوازدهم تیرماه مصادف باسالروز حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکاربه هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران درسال ۶۷ می باشدکه طی آن شمار زیادی ازهموطنان بیگناهمان به شهادت رسیدند.

کاظمی افزود: این اتفاق به لحاظ میزان تلفات انسانی جزو حوادث مرگبار هوایی تلخ است و تمامی ۲۹۰ سرنشین این پرواز شامل ۶۶ کودک جان باختند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بامحکومیت چنین اقداماتی اذعان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب بارها تلاش کردندتا با انجام چنین اقداماتی رعب و وحشت درمیان مردم ایجادکنند، اما هربار به یاری خدا و باهوشیاری و اتحاد مردم نتیجه معکوس داد و موجب شد تا مردم مقاوم تر و با انگیزه تر به حمایت از آرمانهای اسلام و انقلاب بپردازند.

Share