فرمانده انتظامی استان گیلان:

پلیس مخالف برخورد قهری و اعمال قانون است | جاده‌های روستایی گیلان غیراستاندارد است

سردار میرحیدری با بیان اینکه قرار گرفتن در جایگاه دهیار، مسئولیت آور است، اظهار داشت: شیفتگی برای خدمت به جای تشنگی برای قدرت، موجب خواهد شد که این مسئولیت بدون کوتاهی انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار “محمدرضا میرحیدری” در همایش تخصصی انتظامی ترافیکی دهیاران با پلیس که با حضور فرماندار رشت، معاون استاندار گیلان، روسای پلیس های تخصصی و جمعی از دهیاران استان برگزار شد با بیان اینکه دهیاران صادقانه و مجدانه تلاش می‌کنند تا از فضای پاک روستاها محافظت کنند، گفت: نقش دهیارها به عنوان نماینده حاکمیت در روستاها برای برقراری نظم و امنیت برجسته است.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه دهیارها سنگ صبور مردم و نظام هستند، تصریح کرد:‌سطح توقع مردم روستا به مراتب کمتر از مردم شهر بوده و غفلت در زمینه خدمت رسانی به این مردم مظلوم هرگز قابل گذشت نیست.
وی جاده‌های غیراستاندارد را یکی از مشکلات بزرگ بسیاری از روستاهای استان دانست و افزود:‌ باید هر چه در توان داریم برای حل این معضل انجام بدهیم.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه مشکلات روستاها یک‌شبه برطرف نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تعامل پلیس با دهیارها می‌تواند گام های مهمی در جهت کاهش مشکلات بردارد.
سردار میرحیدری با بیان اینکه قرار گرفتن در جایگاه دهیار، مسئولیت آور است، اظهار داشت: شیفتگی برای خدمت به جای تشنگی برای قدرت، موجب خواهد شد که این مسئولیت بدون کوتاهی انجام شود.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به موفقیت پلیس گیلان در کاهش چشمگیر آمار تلفات تصادفات روستایی، تصریح کرد: هر گونه کوتاهی در مورد قشر عزیز و زحمتکش روستایی در محضر خداوند با مواخذه مواجه خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی ترافیکی باید در مساجد و مدارس روستایی جدی تر دنبال شود، خاطرنشان کرد: این فرهنگ سازی آثار مثبت اقدامات پلیس را نسبت به گذشته نمایان تر خواهد کرد.
سردار میرحیدری با تصریح بر اینکه پلیس مخالف برخورد قهری و اعمال قانون است، اظهار داشت:‌ برای آسیب ندیدن دیگران، پلیس باید به وظیفه‌اش برای رعایت قوانین عمل کند.
گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمتکشان حوزه دهیاری و انتظامی روستایی تقدیر به عمل آمد.

Share