اتفاق جدید در پرونده

پلیس به‌دنبال سر گمشده در پرونده قاتل آتنا

قاتل آتنا کوچولو در تازه‌ترین اعترافاتش پرده از راز قتل ۲زن به‌خاطر سرقت‌ طلاهایشان برداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جسد یکی از قربانیان پیدا شده و مأموران روز پنجشنبه برای پیدا کردن سر قربانی دیگر به حفاری در نزدیکی خانه قاتل پرداختند.
پس از دستگیری قاتل آتنا کوچولو و اعتراف وی به قتل هولناک او، کارآگاهان پلیس با این فرضیه روبه‌رو شدند که قاتل سنگدل احتمالا جنایت‌های دیگری هم رقم زده است. این بود که بررسی‌ها درخصوص پرونده‌های جنایی مربوط به سال‌های قبل آغاز شد و در این میان مأموران با ۲پرونده روبه‌رو شدند که با گذشت ماه‌ها هنوز سر به‌مهر باقی مانده بود.

یکی از پرونده‌ها مربوط به ۲۹فروردین سال گذشته بود. آن روز مأموران پلیس شهرستان پارس‌آباد استان اردبیل باخبر شدند جسد یک زن جوان در نزدیکی این شهر پیدا شده است. جسد این زن در داخل چاه فاضلاب افتاده بود که با حضور ماموران، از داخل چاه بیرون کشیده و به پزشکی قانونی منتقل شد. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که او خفه شده و پس از آن طلاها و پول‌هایش سرقت شده است. تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت به جایی نرسید تا اینکه با دستگیری قاتل آتنا این احتمال مطرح شد که وی عامل این جنایت بوده است. به این ترتیب بازجویی از او ادامه یافت و قاتل سنگدل به قتل این زن اعتراف کرد.

دومین پرونده اما مربوط به کشف جسد سوخته‌ای در شهرک فجر پارس‌آباد است. سوم خرداد سال۹۳ ساکنان این محله در تماس با پلیس خبر از پیدا شدن جسدی سوخته در ورودی مسیر مسجد حضرت زهرا(س) دادند. با حضور مأموران مشخص شد که جسد متعلق به یک زن است که به‌طور کامل سوخته. این در حالی بود که طبق تحقیقات پزشکی قانونی معلوم شد جسد بدون سر بوده است. در چنین شرایطی تحقیقات برای کشف راز جنایت ادامه یافت تا اینکه قاتل آتنا به ارتکاب این جنایت هم اعتراف کرد.

او مدعی شد که پس از قتل این زن، سر او را در جایی نزدیکی خانه‌شان دفن کرده بود که روز پنجشنبه و به‌دنبال اعترافات او، مأموران با تجهیزات کامل راهی این محل شدند و شروع به حفاری آنجا کردند. به گفته دادستان پارس‌آباد، جست‌وجوها برای پیدا کردن سر این زن ادامه دارد و این درحالی است که بازجویی از متهم در اداره آگاهی در حال انجام است.

Share